Ik heb 5 dagen overtijd getest met een CB (geen digitale) en binnen de minuut stond er een overduidelijke dikke donkere streep.
Sorry was niet rot bedoeld, ik wilde alleen aangeven wat Marieke ook aangaf over de cb test. Omdat er dus meerdere keren was voorgekomen dat een TS met cb had getest, een licht pennestreepje had, iedereen riep je bent zwanger en de TS uiteindelijk niet zwanger was. Ik vond dat heel rot voor de TS. Bij cb maakt het dus wel uit of het streepje wel of niet breed is. Verder had ik daaronder nog een post geplaatst met dat als de kv-test ook positief was, dat je dan wel zwanger moet zijn, ongeacht of het een licht streepje is. Omdat een streepje, hoe vaag ook, een streepje is bij andere testen. Bovendien ben ik toch ook zwanger? Dus je stelt de vraag dan toch ook aan mij? Het was echt niet rot bedoeld, integendeel. Ik hoop dat je mij nu een beetje beter begrijpt en veel succes met je zwangerschap.
ps toen ik het had over andere topics, had ik het niet over jouw topics, maar over andere topics die gaan over cb testen ; )
Ik bedoelde mijn antwoord ook niet rot.. maar je kan toch wel begrijpen dat ik een beetje onzeker van de testen word. Ik heb in nov een miskraam gehad..dat was me 1e kindje en dus een traumatische ervaring.. nu snel erna ben ik weer zwanger dus hoop gewoon dat alles goed gaat en dat de testen me niet bedriegen.. Ik heb zelf al 4 dagen achter elkaar getest ook met dipsticks van sensitest, babyboomshop en romed en die blijven gewoon allemaal positief.. of ik er nou 2 of 5 per dag doe ze bvlijven positief.. Toen heb ik 2 cassettes gedaan van de kv.. en die waren ook positief.. wel een lichte streep maar wel een 2e streep.. ik vond toen dat ik voor mezelf even een echte test moest doen.. heb dus toen een kv en cb test gedaan.. de ene dag kv en de dag erna cb.. en die geven dus allebei een plus aan.. maar wel met dunne lijn.. En die cb gaf in eerste instantie een bredere streepje aan.. maar toen ik 5 uur later ging kijken was die streep heel dun.. Dus daarom wilde ik graag zo veel mogelijk informatie inwinnen. zodat ik mezelf nu niet blij maak voor nks.. maar omdat ik nog pas 4 weekjes zwanger ben .. zijn de lijnen dnek ik niet zo dik.. heb denk ik dan nog niet genoeg HCG
Dat is inderdaad wel te begrijpen. CB testen vervaagden bij mij ook vrij snel, toen bleef er ook maar een penstreepje over, ja of je moest echt goed kijken. Dus als het in eerste instantie breed was, dan is de test positief. Maar je hebt al zoveel testen gedaan, als die allemaal een streepje gaven, ook al was het heel vaag, dan ben je echt wel zwanger. Zou wel raar zijn als het niet zo is. Maak je niet teveel zorgen over dat het licht is. Sommige vrouwen testen pas later echt dik positief en anderen weer eerder. Maar positief is positief, lichte streep of dikke streep. Ik hoop dat je de volle 40 weken mag volmaken
dat hoop ik zeker weten ook.. en sorry nog voor me botte reactie.. jij ook nog veel succes met de zwangerschap