Hoe seks?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door anael2009, 29 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    Hoi allemaal,

dit is niets voor mij, maar hier komt ie.. hoe vinden jullie het prettig?
    Ik vind het al een tijd niet meer prettig als mijn vriend op mijn buik ligt, dadelijk plet hij hem :)

Dus het is nu een beetle lepeltje lepeltje, maar wordt een beetje saai... en kussen gaat dan zo slecht he. Men zegt dat de vrouw het vaak prettig vindt als ze bovenop zit, maar komt ie dan niet te diep :oops:

Ik zit sowieso de hele tijd "rustig, niet zo hard"... blijf een beetje bang dat hij hem pijn doet.. Ondertussen ben ik wel heel vaak opgewonden maar dus wel een schijtlaars geworden..

Wie heeft er tips?

2. valentijn1980

valentijn1980 Actief lid

13 dec 2008
    329
    0
    0
    rotterdam
    Ik wil wel bovenop, maar het kost me zoveel moeite om mezelf op en neer te bewegen dat ik als een hijgend paard op hem zit.
    Dus dan moeten we lachen en is het moment weer weg.

Lepeltje lepeltje is het enige wat een beetje werkt.
    Of ik moet op mn rug liggen en hij ervoor zitten, maar dat is voor de hele tijd ook niet echt intiem.

3. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Hoi hoi je kan gewoon normaal seks hebben en hij kan niet te diep komen hoor. Je kindje zit gewoon veilig in jouw baarmoeder, daar komt je vriend niet bij ;) . Pas als je tegen het einde van je zwschap loopt raden ze het af omdat sperma de bevalling op kán wekken....

4. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    oooh dat hijgende paard zie ik helemaal voor me haha..

5. LadyDaisy

LadyDaisy Niet meer actief

:) tja... hier is het ook zoeken geweest.
    We proberen de standjes af te wisselen: hondjes, lepeltje lepeltje, enz.
    Zolang bij maar bij mijn buik uit de buurt blijft dan is het goed. :D
    Niet dat ik de laatste tijd erg veel zin heb... maar dat is een ander onderwerp ;)

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jemig hoe hebben jullie het kindje gemaakt? haha beetje creatief zijn hoor kom op... zoiezo is afwisseling goed voor je relatie dus zou zeggen , experimenteer erop los en houd vooral humor erin want erom lachen is superleuk! en juist heel intiem :)

7. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    nou geloof mij, als ik terugdenk aan hoe onze kleine is gemaakt krijg ik een knalrood hoofd... Wij zijn erg creatief..

Dus dat is het probleem niet echt, alleen dat bolletje daaronder laat ons denken...

8. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Daar moet je niet bijnadenken...Ik had er eerst ook moeite mee toen mijn buik dikker werd en ik het ging voelen. Maar dat verpest voor mij de seks gewoon je verstand op nul zetten en lekker van elkaar genieten nu het nog kan voordat je straks gebroken nachten enzo hebt!

9. anael2009

anael2009 Actief lid

26 nov 2008
    478
    0
    0
    nou ik hoorde van mijn vriendin dat haar vriend sinds maand 4 geen seks meer wil.. ik zou die van mij erop sleuren.. kom ook heb ook behoeftes!

hoef ik bij die van mij niet bang voor te zijn!

10. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

:) :)

11. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik zou mijn man respecteren in zijn keus als hij er moeite mee heeft omdat ik zwanger ben, heel veel zwangere vrouwen moeten er ook niet aan denken als ze zwanger zijn, hoe zou je het dan vinden als je vriend je erop zou sleuren en zou zeggen kom op ik heb ook behoeftes, :(

12. Pioen

Pioen Fanatiek lid

11 jun 2008
    1.903
    0
    0
    Gewoon doorgaan zoals gewoonlijk :)
    t zal lastig worden met een hele dikke buik maar dat zien we dan wel weer ;)

13. stresskippetje

stresskippetje Actief lid

24 dec 2008
    339
    0
    0
    ik heb eigenlijk ook gewoon helemaal geen zin meer sinds ik zwanger ben..... hopelijk blijft dat niet alle 9 maanden zo :oops:

14. Suuz750

Suuz750 Actief lid

4 dec 2008
    419
    0
    0
    @stresskippetje: in het begin had ik ook totaal geen zin, toen een periode héél erg véél zin en nu (in de laatste weken) zo af en toe. Geen zorgen maken dus.

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik heb ook totaal geen zin :oops: en ik denk dat dat ook wel alle 9 maanden blijft :oops: en ja dan heeft het mannetje maar pech ik ben heel simpel ik heb geen zin dus jammer dan :):) en ik moet eerlijk zeggen sins wij weten dat ik zwanger ben (wisten we met 3 weken) hebben wij ook nog geen sex gehad en ik hoor hem niet klagen wordt wel is gezecht door vrienden va hebben jullie nog wel sex en dan zecht het mannetje van nee ik heb zelf niet zo veel zin en de vrouw heeft geen zin dus dan gaat het over zitten ze te grappen ja straks heb je 9 maanden geen sex en dan 3 tot 4 maanden na de bevalling geen sex wat zul jij te kort komen zecht mijn mannetje heel lief ja kan haar moeilijk vast binden als ze niet wil wil ze niet :oops:

16. stresskippetje

stresskippetje Actief lid

24 dec 2008
    339
    0
    0
    nou is mijn libido normaa gesproken ook al niet het grootst van de wereld hoor :)
    en gelukkig heb ik een van die mannen getroffen die ook niet zo nodig elke dag hoeft

17. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    sex? wat is dat ook alweer? ;)
    hier al maanden niet meer; eerst was ik moe en misselijk, daarna vriend enorm moe (erg druk op werk), dus we rolden afgemat ons bed in 's avonds. dan staat je hoofd maar naar één ding: slapen!
    en al snel zat mijn buik in de weg, en was die kleine érg aanwezig. sex met z'n drieën is gewoon niet ons ding, dus hee: het komt hier na de bevalling wel weer.
    vriend vind het best, en ik ook. dus: geen probleem!
    en mocht een van ons toch de behoefte krijgen: er zijn ook andere manieren natuurlijk. ;)

18. Lien78

Lien78 Fanatiek lid

15 feb 2008
    1.890
    0
    0
    (dieren)fysiotherapeute
    regio A'foort
    sex? wat is dat ook alweer? ;)
    hier al maanden niet meer; eerst was ik moe en misselijk, daarna vriend enorm moe (erg druk op werk), dus we rolden afgemat ons bed in 's avonds. dan staat je hoofd maar naar één ding: slapen!
    en al snel zat mijn buik in de weg, en was die kleine érg aanwezig. sex met z'n drieën is gewoon niet ons ding, dus hee: het komt hier na de bevalling wel weer.
    vriend vind het best, en ik ook. dus: geen probleem!
    en mocht een van ons toch de behoefte krijgen: er zijn ook andere manieren natuurlijk. ;)

19. sniffy

sniffy VIP lid

26 mrt 2008
    10.179
    1
    36
    Verzorgende
    Dordrecht
    als lepeltje lepeltje gaat vervelen kun je ook zo doen dat jij op je rug ligt en je man/vriend op zijn zij ligt.

verder had ik in het begin ook minder behoefte aan sex, maar dat is nu wel anders :oops: ;)

20. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Gewoon proberen en niet nadenken over dat klein bolletje , die heeft er heleaal geen las van. Hij/ zij wiegt lekker heen en weer en zal 9 van de 10 keer dus slapen.

wat ideetjes
    - hondjes
    - hij zitten op de bank jij op zijn schoot met je rug naar zijn gezicht, benen dezelfde kant op dus (dit wordt verder in de zwangerschap zwaar, denk aan een hijgend paard)
    - leg eens een kussen op de hoge tafel en ga er zelf op je rug op liggen, stoelen ernaast om je benen op te zeten , voor veel mannen de perfecte hoogte.
    - als het qua hoogte gaat, jij staand leunend op iets..hij achterom enz. enz.

Gewoon doen wat jullie altijd deden, als het niet gaat is er snel genoeg een ander standje te vinden toch? en een keer in een deuk liggen omdat iets echt niet meer wil is ook gezond hoor.

Deel Deze Pagina