Hoi iedereen, vraagje, ik heb rong 10januari mijn eisprong gehad. Nu hebben we die dagen dus "geklust". Ik ben op donderdag 16 januari een bloedtest laten doen, erg vroeg wss ... Deze was dus ook negatief. Nu mijn vraag ... Moet ik nog hoop hebben dat ik zwanger kan zijn of niet ? Wanneer nestelt een eitje zich in dan en hoe zit het met hcg ? Mijn nod zou aanstaande vrydag zyn. Wanneer kan ik best testen of is dit belachelijk nog te doen ? Bedankt meiden! En jullie ook veel succes in deze periodes ! Kusjes Yessie x
Pas aanstaande vrijdag testen. Vraag me eigenlijk af waarom je 16 jan bloedtest hebt gedaan, als er een bevruchtig is geweest is het amper ingenesteld en is er ook nog geen hcg afgegeven. Ff geduld ook al is dat heel moeilijk
ik sluit me erbij aan ...16e al een bloedtest?? is veel te vroeg....was het maar zo snel duidelijk!! dan niet eerder dan de 24e testen!! hoop voor je op een positieve!
Dat weet een arts die jou doorstuurt voor een bloedtest toch ook wel? Of kun je gewoon op komen dagen voor een bloedtest zonder doorverwijzing?
Heb op internet gevonden dat HcG pas in een bloedtest gevonden kan worden ongeveer 11 dagen na de bevruchting, bij jou dus 21 januari... Raar dat je een bloedtest kreeg? En inderdaad best vanaf vrijdag 24 januari testen, vanaf dan zijn zwangerschapstesten heeel betrouwbaar (ik kan me ook nooit zolang inhouden hoor ) Succes nog!