9 dagen na pregnyl...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door ThinkPink1201, 3 nov 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Ik heb me redelijk kunnen inhouden tot vandaag wat testen betreft.

Ik heb pijn in mijn lies al enkele dagen en voel me niet goed, dus ik dacht ik doe een test van CB een digitale (zwanger-niet zwanger + aantal weken), zou zo ik ook geen last hebben met de lijntjes ;)

ik kreeg dit

mag ik al een klein beetje hoop hebben?

2. Puck1978

Puck1978 Actief lid

19 apr 2011
    262
    0
    0
    Groningen
    Hoeveel pregnyl heb je gebruikt? Als het 10.000 eh zijn geweest zou het daar heel misschien nog van kunnen zijn. Bij 5000 eh denk ik dat ik je voorzichtig mag feliciteren!
    Je kan ook nu met gewone zwangerschapstesten even doortesten om te kijken of streepje donkerder gaat worden. Ik had met 10.000 eh op dag 8 witte test en vanaf 9 werd deze weer steeds donkerder. Ik duim voor je!

3. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Hoop hebben kun je op dag 9 na pregnyl natuurlijk altijd. Maar de kans dat deze test reageert op de pregnyl is heel groot vrees ik. Je zit nu op 7 dpo. Het embryotje is nog maar nauwelijks ingenesteld, als het al is ingenesteld. Daar kan een test nog niet op reageren vrees ik. Maar er is nog alle kans! Over een dag of 2 weer eens testen, misschien dat er dan meer duidelijk is, ookal is dat ook nog heel erg vroeg

Sterkte met wachten

4. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ik heb pregnyl 5000 gekregen...

ik weet het, en ik hou het echt in m'n achterhoofd dat dit nog van de pregnyl kan zijn... maar het is moeilijk die wachtweken!
    Toch wel een klein beetje trots op mezelf dat dit nog maar mijn 1ste test is ;)
    Vorige maand zat ik mezelf al gek te maken 5 dagen na de pregnyl :p

bedankt voor jullie reactie dames!

5. ProudMom28

ProudMom28 Niet meer actief

Ik ben ook een pregnyl spuiter ook 5000 helaas had ik 9 dagen na pregnyl ook zo een test. En nu toch wel erg veel krampen.. Het kan zeker! Maar hou er ook rekening mee dat je nog posi test door pregnyl. Hoop en duim voor je dat die vet positief is over een paar dagen

6. ProudMom28

Trouwens wat knap dat je nog maar 1 testje hebt gedaan! Mij is het verre van gelukt haha

7. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    En die pendel dan ook ;).. Spannend!

8. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Zit er eigenlijk verschil tussen die zwangerschapstesten van cb digitaal met indicator? Je hebt er waar er zwanger of niet zwanger op komt en het aantal weken en dan heb je er ook nog met enkel een plus of min en het aantal weken?

9. Zouzograag

Zouzograag Fanatiek lid

1 mei 2013
    1.346
    1
    36
    Geen verstand van pregnyl, maar ik hoop ontzettend met je mee!!!!!!!

10. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    ik vrees ervoor! Hbe daarnet terug een testje gedaan en daar kwam op 'niet zwanger'... jammer!!

11. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Dan toch misschien de pregnyl. Die van mij was er ook na 9 dagen uit. Op dag 8 had ik nog een schaduwstreepje.

Maar dat wil niet zeggen dat wij allebei over een week niet positief kunnen testen!!

Ik duim voor je meid!!

12. ProudMom28

Ik duim ook. Heel hard. Wij pcos dames gaan anders volgende maand door naar de volgende ronde hoor! Dan showen we zwanger 1-2 na 14 dagen :) maaar het is nog vroeg jij kan morgen mischien wel weer posi test hebben. Duim Duim

13. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    echt balen :( op zulke momenten geef ik de moed echt op... het lijkt precies of we nooit zwanger zullen geraken :(

14. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    En ook dat gevoel herken ik meid, maar niet de moed opgeven hoor.
    Je kan het ook zo bekijken: je moet nog een week wachten en je weet tenminste nu zeker dat de pregnyl uit je lichaam is. Dus als jij over een paar dagen een streepje hebt hoef je daar in ieder geval niet over te twijfelen.

Kop op, schouders recht en door gaan meid, we kunnen niet anders (al heb ik zelf ook genoeg baal momenten hoor)

15. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Deze test zegt helaas helemaal niks, omdat je nog steeds vals-positief kunt testen door de Pregnyl. Succes!

16. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    heb vandaag bloed moeten laten nemen om te kijken of ik nu zwanger ben of niet. Voordat er mensen zijn die me aanvallen en dat ik geduld moet hebben, ik moet medicatie nemen (heb een ziekte) en daardoor wordt alles enorm opgevolgd.

DUs vanavond om 18h30 weet ik het resultaat....

17. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    bedankt voor je positieve woorden! Vanavond ga ik het zeker weten en ik vermoed dat we naar de volgende ronde zullen gaan, dus ik zal het komende dagen nog wat moeilijk hebben, maar zoals je zegt... nieuwe ronde, nieuwe kansen !

18. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Spannend meid! Hopelijk heb je vanavond wat meer duidelijkheid!
    Kunnen ze dan wel zien in een bloed test of het hcg van jezelf is? Of van pregnyl?
    Of zou dat er nu uit moeten zijn bij 5000 eenheden?

Hoe dan ook ik zal voor je duimen hoor:)

19. ProudMom28

Lieverd niemand wil je aanvallen hoor! Maar snap heel goed wat je bedoeld, sommigen hebben bijna standaart zinnetjes, met afwachten, het zegt niks. Ik snap hun want uiteindelijk moeten we wachten tot de gruwelijke 14 dagen om zijn. En met pcos heb je gewoon sneller kans op posi testen. Ik wil je heel veel sterkte wensen met je ziekte! En ik duim heeeeeel hard voor een goede uitslag. Jij weet zelf goed wat je voeld. en daar kan niemand iets van weten ;)

20. ThinkPink1201

ThinkPink1201 Bekend lid

19 mei 2013
    750
    1
    0
    Fotografie
    Zelzate
    Bedankt meiden :)

en ja de pregnyl moet nu al volledig weg zijn en blijkbaar kan je al een bloedonderzoek laten doen 7 dagen na de eisprong.

Ik hou jullie op de hoogte!!

Deel Deze Pagina