Vijf weken en symptomen zijn afgenomen

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Trees, 14 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trees

Trees Niet meer actief

Na twee miskramen ben ik weer zwanger. Deze week flinke symptomen gehad, zoals misselijk, moe en gevoelige borsten. Vanochtend werd ik wakker en leek alles verdwenen. Ik ben heel erg bang dat het weer misgaat. Ik vraag me af of er ook mensen zijn die dit ook hebben gehad en waarbij het wel goed ging? Betekent dit altijd dat het foute boel is?

2. jes1

jes1 Fanatiek lid

26 jun 2007
    1.015
    0
    0
    Nee joh! Dit gebeurt heel vaak! Ik heb zelf geen enkel symptoom! Helemaal niks! Maak je geen zorgen.

3. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.817
    4.057
    113
    Geniet er lekker van dat je niet overal last van hebt. Ik had nergens last van en met mn kleine meisje is alles prima.

4. Trees

Trees Niet meer actief

Ik vind het zo raar dat ik wel last had en nu plotseling een stuk minder. De laatste miskraam begon ook zo :( Hoe raar het ook klinkt ik heb deze week staan juichen toen ik boven de pot stond overgeven. Ik heb er heel wat kwaaltjes voor ver als het maar goed gaat. Hebben jullie het ook gehad dat je wel symptomen had, maar dat het minder werd?

5. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hi Trees,

Ik heb dat nu ook. De hele week extreem moe en andere symptomen gehad en nu is sinds 2 dagen alles weg! Ik maak me ook een beetje zorgen hoor.... Dit is mijn eerste zwangerschap dus heb geen vergelijkingmateriaal. Ik ga echt voor ons allebei duimen dat het gewoon goed zit.

Liefs Mickey

6. Trees

Trees Niet meer actief

Micky ik zal ook keihard voor je duimen. Jullie hebben er al zo lang op moeten wachten! Ik heb ook geen ervaring met een gezonde zwangerschap en weet niet wat nu wel of niet normaal is. Ik hoop wat positieve verhalen te horen van vrouwen die hetzelfde hadden en waarbij alles goed ging. Ik heb vanochtend nog wel een test gedaan en deze was echt knalpositief een dikker streepje dan een week geleden. Voel me weer iets rustiger....maar toch?

Wanneer heb jij een echo?

7. Mickey06

Mickey06 Actief lid

2 aug 2006
    331
    0
    0
    Noord Holland
    Hihi dat is ook toevallig, ik heb vanochtend ook een test gedaan... Ook hardstikke positief. Ik denk dat we ons erbij neer moeten leggen dat als we geen bloed of krampen hebben dat het goed zit.

8. Trees

Trees Niet meer actief

Dat denk ik ook. Ik ben flink aan het zoeken geweest op internet en kom heel veel goede verhalen tegen. Bij mijn miskramen werden de testen minder positief vlak voordat het mis ging. Inderdaad zo lang er geen bloed en buikpijn is, gaan we er vanuit dat er niks aan de hand is. We gaan voor februarikindje :D

9. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    Hallo Dames

Ik ben nu 7 weekjes zwanger
    en ik ondekte 2 weken geleden dat ik zwanger ben
    en toen boerde ik veel na of tijds eten
    maar nu al 2 dagen niet
    en verder voel ik me ook goed
    af en toe denk ik bij me eigen van ben ik wel zwanger maar dan kijk ik naar me zwangerschaptest en dan denk ik weer van ow ja ik ben het wel
    we moeten pas 21 juli voor de 1e echo
    als ik het kleine hummeltje ziet dan ga ik pas geloven dat ik zwanger ben
    ik baal ook aan de andere kant dat ik niet meer kwaaltjes heb
    maar andere mensen zeggen weer tegen me dat ik juist blij moet zijn
    dus ja ik weet het ook niet hoor
    het is voor mij ook de eerste
    spannend
    maar ik wil tegen iedereen zeggen
    geniet er nu maar lekker van
    je ken je eigen wel gek maken en druk maken
    maar dat ken je wel 9 maanden doen
    gewoon genieten anders krijg je er later spijt van
    dat je je eigen zo druk heb gemaakt
    en je mag je eigen niet te druk en stressig doen
    dan gaat het juist mis
    ook als je er aan denkt dan gaat het mis
    GENIET,GENIET,EN GENIET ERVAN :)

Liefs Citta

10. Dinky

Dinky Bekend lid

28 mei 2008
    531
    1
    0
    Musselkanaal
    Ik ben het met je eens Citta :)

Trouwens, heb jij bewust zo'n late echo? wij mogen 24 juni voor de eerste echo, dan met 8 weken en 3 dagen.. De huisarts zei dat we met 12 weken wel voor de eerste echo konden gaan, maar ik twijfel wat over de data en daarom mogen we nu eerder (en dat vind ik nou zooowww erg :) ).

11. Merijn

Merijn Niet meer actief

Bij mij komen de symptomen ook meer met vlagen. De ene dag hang ik continu kotsend boven de wc en de andere dag ben ik alleen een beetje misselijk maar hoef ik niet over te geven. Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

12. citta

citta Fanatiek lid

10 nov 2007
    1.023
    0
    0
    [url=http://www.zwangerschapspagina.nl][img]http:/
    rotterdam
    Hoi Dinky

effe jou vraag beantwoorden

Trouwens, heb jij bewust zo'n late echo? wij mogen 24 juni voor de eerste echo, dan met 8 weken en 3 dagen.. De huisarts zei dat we met 12 weken wel voor de eerste echo konden gaan, maar ik twijfel wat over de data en daarom mogen we nu eerder (en dat vind ik nou zooowww erg ).

Nou ik wist van me zelf wanneer ik voor het laast ongestelt was en ook mijn cyclus was
    misschien daarom
    omdat jij twijfel over de data misschien mag jij eerder
    ik had ook liever eerder
    maar de verloskundige zei ook tegen mij dat het ook te vroeg is om een echo 8 weekjes
    dan is het zeker een rijstekorrel
    en met 12 weken is het in iedergeval groter
    ach gedult
    ik leef er helemaal er naar toe

gr Wen

13. Trees

Trees Niet meer actief

Dank, vandaag zijn alle symptomen in alle heftigheid teruggekeerd en heb fijn boven de pot gehangen. Ben toch wel erg blij met zo extra bevestiging en over ruim anderhalve week de eerste echo. Ik hoop een mooi knipperlichtje te zien :D

Deel Deze Pagina