Zou iemand met mij kunnen meekijken? Normaal hen ik cyclus van ongeveer 50 dagen. Soms iets korter soms iets langer. Dit allemaal na de bevalling van mijn zoontje. Daarvoor altijd ongeveer 34 dagen.. Maar nu heb ik dus wel een positieve test gehad zie foto hieronder.. zou mijn lichaam mij voor de gek houden of heb ik dan echt een ovulatie gehad ? Dan is mijn cyclus ruim 2 tot 3 weken eerder ! En daar zou ik dan erg blij mee zijn want dan zou ik mijn oude cyclus weer hebben !
ik vind hem aardig donker ja! Ik zou voor de zekerheid nog eventjes doortesten. Maar dit zou best weleens voor jou de knaller kunnen zijn
Die middelste lijkt mij wel positief. Maar misschien even doortesten om te kijken of hij nog verder oploopt
Hi Oké morgen nog een test er tegenaan gooien. Alleen die van gistermiddag is echt het donkerste! Ik heb het gister , en de dag ervoor nog gezellig gemaakt , vanavond en morgen nog voor de zekerheid ! Hihi
ik zie dat je als het wel je positest is je er goed gebruik van hebt gemaakt hihi. Nu hopelijk knallend het jaar uit zonder bubbels hihi
ik denk het wel, er van uit gaande dat je eitje gesprongen is. Soms wil dit weleens niet gebeuren en probeert het dan later weer. En nog even iets offtopic. Ik dacht altijd dat je tussen 10.00 uur en 20.00 uur moest testen en niet met ochtendurine....
Hoi ja dat klopt, maar ik werk fulltime en ik kan niet steeds een test meenemen naar werk toe daarom test ik 2 keer per dag. Ochtend en in de middag/avond.