Hey meiden, Ik zit nu in de 11de maand na mijn mk. En ik ben nog steeds niet zwanger!! Ik snap er echt helemaal niets van. Mijn gedult wordt nu echt op de proef gesteld. Pfff. De eerste keer is het zo raak (na 1 maand al) en nu.......grrr . Sorry hoor, maar ik moest even tegen iemand aan zeuren . Kan iemand mij vertellen waar het evt. aan zou kunnen liggen?? Er spookt echt van alles door mijn hoofd. Nou maar weer flink klussen deze maand Groetjes Daan
inderdaad... je moet gewoon geluk hebben bij de eenis het zo raak en bij de ander duur thet eventjes.... niet altijd leuk en eerlijk maar je kunt er nix aan doen dan afwachten... sterkte!!! liefs gipsy
Snap het helemaal butterfly.. om moedeloos van te worden. Ik zou het geduld wel hebben als ik maar zeker wist dat ik wel zwanger zou worden en als alleen niet zeker was wanneer. Maar je gaat zo twijffelen he, of het uberhaupt wel gaat lukken. Waar het aan zou kunnen liggen: kansberekening, op juiste tijdstip klussen, kwaliteit zaad en ei. Als alles een keer helemaal klopt, dan lukt het...
hoi ja ik ben gestopt met de pil ik ben nog 1 ongi geworden . en ja hoor toen kwammen wij er achter dat ik zwanger was. en nu willen wij de 2de zijn we al 13 rondes verder. ik zie nu allemaal baby's en dan denk ik dat wil ik ook snik snik maar we blijven door gaan
wachten duurd lang dan he ,ook omdat je weet dat je wel zwanger kan raken. hopelijk hoef je niet zo lang meer te wachten
OOOO ik krijg helemaal de zenuwen van dit bericht. Ik was allebei de keren in 1 keer zwanger (tweede helaas een miskraam). Ik ga er dus nu soms onbewust vanuit dat het weer snel raak zal zijn. Mijn grootste angst momenteel is dat dat dus niet gebeurt, dat wat jullie hebben.Ik hoop voor jullie en mezelf dat het snel raak zal zijn...
Dat vind ik juist het moeilijke. Aan de ene kant denk ik "het is toch al eerder gelukt??" En aan de andere kant denk ik "waarom duurt het zo lang??" Ik heb ook nog niet gehoord dat iemand na een mk geen kinderen meer kon krijgen. Dat houdt me dan ook op de been. Ach....misschien ben ik er wel teveel mee bezig..... Ik weet het niet meer. We gaan gewoon (vrolijk) verder. Eerst maar eens op vakantie!! Heerlijk genieten!! Verstand op nul en nergens meer aan denken. Succes allemaal Dikke knuffel Daan
Zo denk ik er dus ook over. Als ik zeker zou weten dat het over een tijdje zeker zal lukken, zou dat het hele verhaal een stuk makkelijker maken. Het is mn die onzekerheid waar je zo gek van wordt!