Is dat te vroeg? Ik heb gisteren bloed geprikt ik was toen 7 dpo. en de uitslag is negatief. Is er nog hoop?
Ja dat is wel erg vroeg.. Vaak is het dan nog niet eens ingenesteld dus logisch dat het negatief is. Waarom op 7 dpo al bloedprikken?
Ja hoor, er is nog steeds hoop. Veelal is nu pas de innesteling. Mag ik vragen waarom je op 7 dpo al prikt op hcg?
Voor bepaalde medicijnen had ik aangegeven dat ik misschien zwanger kon zijn maar wel op 7dpo zit maar de ha zei er verder niks over. 20 okt. Positieve clearblue ovulatie test gehad. Helaas die dag en de dagen er naar geen s.ex gehad maar de dagen voor de 20e wel. En vanmorgen lees ik de uitslag negatief, en nu net ga ik naar de wc heb ik een klein beetje bloed met afvegen
Gisteren zat je ws pas op 5 dpo. Dan is er echt nog helemaal niks te zien qua hcg helaas. Even afwachten wat er gebeurd. Vandaag ben je 6 dpo, dus over een dag of 5 kan je testen met een thuistest
Oke dat is idd dan nog vroeg ik wacht dan wel even met testen 2 nov zou ik dan weer mijn menstruatie krijgen ben benieuwd