Clear Blue > Vals positief!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Duchess, Feb 9, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Omdat ik de laatste tijd bij meer meiden dit langs zag komen, dacht ik ik plaats even een topic...

Zoals sommige wel weten ben ik al erg lang overtijd.. (cyclus nu 118 dagen) En had ik telkens lichte streepjes op de testen van clear blue. Niet die hele dunne pennenstreepjes, maar echt een brede streep, alleen heel licht!

Vandaag heb ik een inwendige echo gehad en is PCO vastgesteld, ik heb dus niet eens een eisprong gekregen.... Dus die streepjes waren vals!

Ik wilde dit toch even laten weten, omdat je hier altijd leest dat als de lijn even dik is als de controlestreep, hij positief is, maar dat is dus niet het geval.

Voor mij geen clearblue meer. :cry:

2. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    volgens mij is het wel bekend dat pco vals positieve uitslagen kan geven.
    balen voor je meis, hopelijk kan je toch snel zwanger worden

3. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

idd balen meid dat je nu erachter bent gekomen dat je PCO hebt.. maar nu kunnen ze er wel snel iets aan doen en gaan vanaf nu je kansen om zwanger te worden natuurlijk drastisch omhoog..

heb je clomid ofzo gekregen?

ik weet wel dat met PCO ovulatietesten vals positief kunnen geven, dat staat ook in de bijsluiten..

maarja, dan moeten mensen ook maar net weten dat ze PCO hebben.. je 'voelt' immers niet of je pco hebt..

heel veel succes meid

liefs daantje

4. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Meen je dat? Daar heeft de gyn niks over gezegd...

Hmm als dat zo is, sorry! :oops:

5. Duchess

Duchess VIP lid

Jan 26, 2006
    11,503
    3
    38
    Eindhoven
    Ik heb nog geen clomid gekregen..
    Heb nu een kuurtje primolut om de menstruatie op te wekken, over 3 weken belt de gyn, dan wil ze weten of de menstruatie op gang is gekomen. Bij een volgende cyclus moet ik meteen bellen als het langer duurt dan 5 weken en dan gaat ze weer kijken.

6. berbel

berbel Fanatiek lid

Nov 25, 2005
    2,800
    96
    48
    geen sorry hoor, niet iedereen weet het en zoals daan al zegt je weet ook niet of je pco hebt.
    sterkte

7. luukske

luukske VIP lid

Sep 5, 2008
    6,682
    0
    0
    verpleegkundige
    limburg
    @duchess,

ik ben al 5 jaar(dat ik het weet) bekend met PCO, en heb eigenlijk nooit een vals positieve test gehad, zowel ovu als zwangerschapstesten niet.....
    en ik heb heel duidelijk een pos ovu test, zie mijn album.

afgelopen ronde een vmk gehad, en toen een aantal dagen onduidelijke testen gehad, maar achteraf verklaarbaar door de vmk en dus nog HCG in mijn lijf....

Share This Page