clear blue van 2-3 week naar 1-2 week

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door indy22, 28 mei 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Ik heb een vraagje en ik hoop dat er meer mensen zijn die dit wel eens meegemaakt hebben..

Ik zou vandaag 4 weken en 6 dagen of 5 weken zwanger moeten zijn..
    Afgelopen maandag heb ik een clearblue test gedaan met weken indicatie en die zei: zwanger 2-3.

Omdat ik vandaag wat buikpijn had heb ik er weer een gedaan. In de hoop gerust gesteld te worden en om misschien zelfs al zwanger 3+ te zien staan (ben 4.6 of 5 week zwanger dus dat zou misschien al kunnen).

Nou, niks minder waar! Hij zei zwanger 1-2:(
    Nu maak ik me natuurlijk enorm ongerust!!

Ik heb deze test met middag urine gedaan maar dat was afgelopen maandag ook het geval.. Hebben jullie ooit gehoord dat clearblue een foutieve uitslag gaf? Of betekend dit gewoon dat ik nu moet wachten op een miskraam? En als dat het geval is.. hoe lang gaat dat ongeveer duren?

2. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Oei meis, dat klinkt niet goed:( Wat je zou kunnen doen is testen met goedkopere testen, om te kijken of het lijntje vager wordt.

Als het een miskraam wordt is het lastig te zeggen hoe lang het duurt voordat de zwangerschap afgestoten wordt. Dat verschilt heel erg per vrouw. Bij mij verschilde het ook echt per miskraam.

Ik wens je veel sterkte en hoop dat het toch goed zit!!

3. Jennah1989

Jennah1989 Actief lid

2 okt 2013
    168
    0
    0
    ik heb dit ook gehad en bij mij is dit helaas niet goed afgelopen :(
    ik hoop dat dit bij jouw natuurlijk anders zal zijn
    ik zou ook even met goedkope testjes gaan testen om te kijken of ze lichter worden misschien bloed laten prikken bij de huisarts
    2x en dan kijken of er een daling te zien is

succes!

4. Sparky

Sparky Niet meer actief

Klinkt idd niet positief :(

5. Logan

Logan Niet meer actief

Dit ziet er niet goed uit :(

6. Beertje13

Beertje13 Niet meer actief

blijft ten alle tijden een indicatie.
    Ik zou een streepjes tesr doen

7. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Staat er niets in de handleiding over dat die indicatie maar 90% betrouwbaar is? Of is dat tegenwoordig anders?

8. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Hier durf ik niets over te zeggen. Heb je ook een streepjestest gedaan?

9. Bollen

Bollen Fanatiek lid

22 jul 2013
    1.422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Bij mij was het inderdaad in november foute boel. 2 dagen later kwam mijn miskraam op gang.

Maarrr.. ik wil je wel zeggen dat je je absoluut niet moet vastpinnen op de wekenindicator. Het is en blijft toch een indicatie. Ik heb deze zwangerschap met 4w3d getest toen had ik een 2-3, bij 5w6d had ik een 2-3 en bij 6w3d had ik pas een 3+.. Verloskundige is niet zo blij met deze testen omdat je je er druk om gaat maken zonder dat het je zekerheid geeft. Test desnoods met streepjestesten. Succes meid, ik hoop met je mee dat het allemaal goed blijft gaan!

10. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Oooh maak je nou niet meteen ongerust! Het hoeft helemaal niks ernstigs te betekenen! Als jij veel gedronken hebt ervoor, dan is je urine minder geconcentreerd, dus krijg je ook een hele andere uitslag op zo´n test! Niet meteen aan allerlei doemscenarios gaan denken.

11. Ros84

Ros84 Fanatiek lid

25 nov 2010
    3.479
    2
    36
    Ik zou me daar ook niet goed bij voelen.. afwachten maar, helaas. Duim voor je dat het goed zit!

12. indy22

indy22 Fanatiek lid

20 okt 2012
    1.829
    25
    38
    Dankjewel voor alle reacties!

Vanochtend weer zwanger 2-3.. (ben vandaag 5 weken dus zou in principe 3+ moeten zijn)
    Streepjes test geeft gewoon zwanger aan.

Gok dat het alle kanten op kan gaan.. Ik wacht gewoon af. Maar als ik jullie verhalen lees dan hoef ik niet al te veel hoop te koesteren dat het goed gaat. Ergens ook wel fijn om dan in elk geval geen valse hoop te hebben..
    Ik wacht het gewoon af!

13. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    Dat hij nou weer 2-3 aangeeft is een goed teken meid. Met 5 weken hebben veel meiden nog 2-3.. en pas met 6 weken 3+ .. ik duim voor je:):):)

14. Emo

Emo Fanatiek lid

6 nov 2013
    1.855
    1
    36
    Vrouw
    Moeder
    Zwangerschapspagina
    Over een paar dagen kan het zo zijn dat die een 3+ aangeeft hoor.

Zou erop vertrouwen dat het goed zit, en lekker genieten. Laat je niet onzeker maken, deze cb is maar een indicatie. Gefeliciteerd!

15. bbbuikje

bbbuikje Lid

17 mrt 2014
    24
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zou me echt geen zorgen maken hoor. Klinkt allemaal heel normaal! En buikpijn is ook gewoon in de eerste weken, had ik ook bij de 1e!

16. masami

masami Fanatiek lid

27 jul 2011
    4.248
    802
    113
    Vrouw
    In het begin schommelt het hcg ook nog erg.
    De vk zeggen niet voor niks niet te vaak testen, je maakt jezelf dan helemaal gek zeg maar.

Het is een indicatie, meer niet.

17. Vio

Vio Actief lid

19 jun 2013
    179
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had gister met dezelfde urine een test met 1-2 en 2-3. (Had er 1 alleen gedaan kwam uit op 2-3 alleen toen dacht ik, ik wil vriendlief niet weerhouden dus heb er snel 1 bij gehaald zodat we hem samen konden doen.)

18. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Dat klinkt dan weer goed!!!:D

19. Emily27

Emily27 Fanatiek lid

14 nov 2011
    2.616
    2
    0
    Kijk, dus je hcg is toch wel toegenomen sinds de 1-2wk test, dus het is wel duidelijk; het ligt maar net aan de test, en hoe geconcentrererd de urine, enz. Met streepjestesten kun je ook verschillende teststreepjes hebben met exact dezelfde urine...de ene test is gewoon de andere niet. En het is maar een indicatie!
    Kan best goedkomen allemaal!

20. MariaP86

MariaP86 Bekend lid

10 dec 2013
    644
    0
    16
    Djeez wat een negatieve reacties in het begin van dit forum. Iemand bij stil gestaan dat ze wellicht veel gedronken had?
    Bij 5 weken 2-3 weken zwanger is helemaal top. Ik had 3+ pas rond de 6 weken.
    Probeer wel positief te blijven hoor ;)

Deel Deze Pagina