Clear Blue versus Kruidvat versus sensitest oid

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Evira, 4 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Hoi Meiden

Een vraagje. Ik hou al een maand of wat mijn cyclus bij (zonder hier iets mee te doen overigens, dat was deze maand voor het eerst!).
    Ik heb erg veel moeite om mijn LH piek te vinden. Afgelopen half jaar heb ik hem 3 maanden niet gevonden.
    Nu ik hier zo op het forum lees, zie ik dat de ervaringen zijn dat de kruidvat test sneller een posi test geeft. Ikzelf gebruik al die tijd Clear Blue digital (die met die smileys). Daarin stond je met ochtendurine mag testen, dat heb ik ook al die tijd gedaan. Hier nu geleerd dat dat niet verstandig is. De keren dat ik mijn piek dan ook daadwerkelijk gevonden had, was omdat ik voelde dat mijn lijf zich aan het voorbereiden was op de ovulatie en ik stiekem extra getest had.

Nu zat ik te denken, is het dan misschien handiger om met kruidvat testen te testen? omdat die sneller je piek laten zien en dan wellicht te controleren met CB? Of kan ik beter sensitesten gebruiken (zitten die er wat betreft gevoeligheid dan tussenin??) Die CB dingen zijn best duur, maar die was ik juist gaan gebruiken omdat ik maar niks vond.

Groetjes Evira

2. sjansie28

sjansie28 Fanatiek lid

16 jan 2008
    2.325
    0
    36
    Twentuh
    Wat ik wel van veel meiden hoor hier is dat de kruidvat ovu testen lang positief blijven!
    De goedkopere zijn de matcare of sensitest maar helaas geen ervaring mee!

3. Zonnebeertje

Zonnebeertje Fanatiek lid

1 jul 2007
    4.257
    0
    0
    ik heb die van de website zwanger en kids gebruikt, en was meteen zwanger! daar hoor ik op het forum veel goede verhalen over! Ook sensitest en amtcare zijn wel goed. kruidvat is alleen de zwangerschapstest goed van, de ovutest hoor je meer nega dingen over!
    succes!

4. Nientjje

Nientjje Fanatiek lid

15 jul 2009
    2.743
    3
    38
    Ik lees ook veel negatieve verhalen over kruidvat ovulatietesten, heb ze zelf daarom nooit gebruikt. Ik gebruik Matcare en ben daar tevreden over, maar ze verkopen de sticks niet meer. Ik lees ook veel positieve verhalen over sensitest.

Deel Deze Pagina