Hallo dames ik zit 4 dagen voor nod en zojuist een action test gedaan en vaag streepje binnen 5 min .wie heeft hier ervaring ermee ? Ik heb foto's gemaakt maar weet niet of het streepje op de foto te zien is .in het echt wel
Ik zie het niet op deze foto's.. sorry! Maar je test nog vroeg dus het kan gewoon nog alle kanten op. Ik hoop voor je dat het een beginnend streepje is die de komende dagen gaat oplopen!
Ik zie op de laatste alleen iets, maar lijkt op een wit streepje. Ik zou even over 2 dagen weer testen. Weet je ook wanneer je eisprong was?
Dank je wel voor je bericht .ja ik had me eisprong 8 februari. Ja op de foto is het niet goed te zien wat ik dacht. Ik heb nu het op gedroogd is weer een foto gemaakt misschien beter te zien nu op de foto ?anders test ik over 2 dagen weer .
Dank je wel voor je berichtje. Ja op de foto's is het moeilijk te zien wat ik dacht. Geef niet ik wacht anders 2 dagen af en doe ik opnieuw.
Mag ik vragen hoe je je eisprong weet? Als je ovulatietesten hebt gebruikt, wanneer was deze dan positief?
Over 2 dagen opnieuw maar dan moet het duidelijker worden als het zo is en anders op naar de volgende ronde weer
Wellicht was hij een dagje later. Wat je vaak voelt is de groeipijn en niet de eisprog zelf. Grote kans dat:je dus korter in je lf zit dan je nu denkt . Ik duim dat een volgende test duidelijkheid zal geven
Ik vind het streepje prima te zien hoor! Ik heb ooit een vals streepje gehad op de action test en die zag er heel anders uit. Mijn positieve test zag er net zo uit als die van jou (uiteindelijk wel miskraam helaas)
Ik zie inderdaad een streepje op alle foto’s, gefeliciteerd!! ik heb zojuist toevallig ook getest en binnen 5 minuten ook een heel vaag streepje. Nog héél licht….ik moet pas over 5 dagen ongeveer ongesteld worden. De vorige keer testte ik ook bijna een week eerder positief. Maar nu twijfel ik heel erg. We gaan het zien….
Dank je wel voor je berichtje vindt het echt spannend worden . Ahhh dat is verschrikkelijk veel sterkte voor jou