Hallo allemaal, Ik heb vanochtend positief getest Weet alleen niet wanneer mijn NOD zou zijn. Dit is CD 37. Wat denken jullie? Hoeveel dagen voor NOD is dit? En, hopelijk geen reactie op erg late eisprong! Toch? Liefs!
Ik weet niet of een zwangerschapstest kan reageren op een ovulatie maar als je niet weet wanneer je NOD is kan je ook niet weten hoeveel dagen je voor NOD zit Edit: niet iedereen maakt op hetzelfde tempo hcg aan... Sommige dames testen las positief na hun NOD en sommige al 4 dagen ervóór! Hoop voor je dat het raak is
sorry hoor maar hoeveel dagen ook dit is gewoon hartstikke positief ik snap al die rare berichten soms niet, kan me toch niet voorstellen dat een zwangerschapstest zo op een ei zou reageren dus ik zeg gewoon zwanger hij is roze en vind hem echt duidelijk
Haha ja mamaatjevan 5, dat is ook helemaal waar Ik lees zelf ook altijd van die vage berichten en dan denk ik precies hetzelfde, maar TOCH twijfel ik ineens als het over mezelf gaat Mijn ei weet ik dus niet, daarom dacht ik, misschien kunnen jullie iets inschatten op basis van het streepje. Maar ach, wachten op de eerste echo dan Bedankt voor alle reacties in elk geval
Ziet er redelijk uit als wat ik toen had, misschien wel iets duidelijker. Ik zat toen volgensmij op 3 dagen voor NOD, denk dat dat van jou 2 zal zijn?