Beste meiden, Hier zijn vast meer meiden die de ovulatietesten gebruiken van de action. Helaas gebruik ik ze inmiddels al een jaar om wij al 3 miskramen hebben gehad en hierdoor steeds opnieuw moeten beginnen. Toen ik er een jaar geleden mee ben begonnen, gaf hij veel duidelijker een piek aan, terwijl als ik nu test ik de test niet echt positief wordt. Nu vraag ik me dus af of er meer mensen zijn die dat probleem ervaren? Hieronder een afbeelding van afgelopen cyclus(ovulatie).
Ik vind die van de 7e het duidelijkst van allemaal. Hij lijkt mij ook te knallen en dus positief te zijn.
ik krijg ook geen knaller met ovulatietesten van de ACtion. Gistermiddag een duidelijkere streep en vandaag alweer spierwitte testen, terwijl ik verwachtte vandaag een knaller te hebben
Ik heb dit probleem ook maar dan niet met action testen maar een ander merk (Japanse wondfo-testen). Tot een jaar geleden knalden ze nog echt bij lh-piek maar nu mag ik blij zijn dat de streepjes even donker zijn. Daarom doe ik nu de cb digitaal ter bevestiging erbij. Dan heb je duidelijkheid.
Je krijgt een knaller vóór je eisprong, niet op het moment zelf. Je ei springt na 24-4 uur na een positieve ovulatietest. Verder geen ervaring met de actiontesten maar ik zie toch ook een hele duidelijk streep op de 7e.
Bedankt voor de reacties. Zijn hier ook dames die andere "goedkoper" testen gebruiken? Dat is voor wanneer je sex hebt gehad.
Ik vind die van 7/4 ook erg positief hoor!! En goed geklusd zie ik dus je zou een deze dagen wel kunnen testen