Ik ben nu een aantal rondes bezig met de ovulatie testen alleen mijn T-streep is nooit even donker (of donkerder) dan mijn C-streep. Hoe zit dit? kan het zijn dat ik minder LH hormoon aanmaakt dus het streepje lichter blijft? Het is namelijk wel een duidelijke streep maar gewoon niet zo donker als de controle streep.
Ik heb ook vrijwel nooit knaltesten maar toch echt een eisprong.. ik weet ook niet zo goed hoe het zit. Zolang je ergens maar een duidelijkere dan de rest ziet is het volgens mij bij sommige vrouwen ook goed.. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/12460-albums4545-picture29912.html Hierna was ik zwanger.. dus blijkbaar was dit duidelijk genoeg In oktober had ik voor het eerst (in bijna 1,5 jaar ofzo) een echte knaller, maar toen was ik niet zwanger ofzo.
Waarmee test je??? Ik heb dat ook nooit gehad, en met beide keren zwanger geworden......dus betekent niet dat je minder LH aanmaakt hoor. Geen idee waar het wel doorkomt. Maar volgens de gebruiksaanwijzing zou die dan niet positief zijn, nou was hartstikke positief want samen met tempen had ik elke keer mijn ei.
Ja dat zeker wel. Het enige waar ik niet aan kan voldoen is testen "overdag" ik test altijd later op de avond vanwege mijn onregelmatige werk. Maar ik zorg wel dat ik 3 uur niet naar het toilet ben geweest en niet te veel drink. Ik test met de ovulatie testen van Sensitest.
Beste Jo85, Ik heb afgelopen maand voor het eerst de senistesten gebruikt. Testte als ik thuis kwam van mijn werk. 1 keer heel vaag streepje, dag erop iets donkerder (maar nog steeds veeeel lichter dan de c-streep), dag later weer heel vaag. Had afgelopen dinsdag/woensdag ongesteld moeten worden. Gister zwangerschapstest gedaan van Predictor (heel vaag streepje) en vanochtend met clearblue (digital). Zwanger!!!!! Bij deze volgens mij het bewijs dat die sensitesten lang niet altijd een even donkere T streep geven als de C streep.......