Na voor het eerst 4 dagen overtijd te zijn, hebben we er vanmorgen maar eens een test (clear blue) tegenaan gegooid.... Had een goed gevoel dat het positief zou worden, maar helaas dus niet! Ik het ook niet het gevoel dat ik ongi ga worden, verder heb ik mega zere borsten en krampjes in mijn buik. Wie kan mij wat vertellen over deze test, heeft deze soms meer hcg nodig dan andere testen? En wat kan ik nu het beste doen: andere test halen of gewoon afwachten? Groetjes 10uss
Oke, dat wist ik dus niet........... Ik moet zo werken maar ga morgenochtend eerst maar even langs het kruidvat!
CB heeft idd meer hcg nodig dan een huismerk vh kruidvat heb op een amerikaanse site gelezen dat CB pas licht positief geeft als er minstens 50mcgram hcg in je urine zit
Oke, dus er is nog hoop? Heeft iemand een idee vanaf wanneer je 50mcgram in je urine hebt? Groetjes 10uss
vanaf de dag dat je je menstruatie zou moeten krijgen zou je met cb positief kunnen testen omdat ze uitgaan van 14 dgn na eventuele bevruchting.. het zou kunnen zijn dat je een late eisprong hebt gehad en daarmee ook je menstruatie opschuift maar ook daarmee is dan ook de dag dat je zou kunnen testen later... als jijzelf ongeveer weet wanneer je je eisprong hebt gehad moet je er eigenlijk minimaal 14 dgn bijtellen om met cb positief te kunnen testen bij eventuele bevruchting...
weet helaas niet wanneer ik mijn eisprong heb gehad, mijn cyclus is ook niet elke maand exact hetzelfde. Of 28,29 of 30 dagen dus ik van 30 dagen uitga ben ik 2 dagen overtijd.. Volgens mij kan ik niet meer doen dan nog even afwachten, ik heb nog 1 clear blue liggen die bewaar ik wel tot vrijdag en als ik niet zo lang kan wachten wip ik morgen wel even bij het kruidvat naar binnen. Groetjes 10uss
Bedoelen jullie die van het Kruidvat van nog geen 7.- ? Die is wel betrouwbaar dus? Dan ga ik die morgen ook maar halen! En lijkt me die duurdere variant niet nodig?
Oke. Dank je wel. Snap ook niet waarom die anderen zo duur zijn... Maar goed, dan haal ik deze ook wel. Tnx
ik testte pas met 6 dagen overtijd positief. Maar toen ook alle testen, matcare, etos en Clearblue. Maar ik moet erbij zeggen dat ik denk late eisprong gehad te hebben. Dus was ik waarschijnlijk minder overtijd.
Ja dat is ook zo, als er eenmaal genoeg HCG in je urine zit dan moet de clear blue het ook aangeven lijkt me? Heb er nog 1 liggen, probeer te wachten tot vrijdag........... Groetjes 10uss
Dank je wel ik hoop het! [-o< [-o< [-o< Hou jullie op de hoogte, wel spannend hoor want ik weet bijna zeker dat ik niet ongesteld ga worden.. Het voelt gewoon anders! Groetjes 10uss