hoi hoi. ik heb woensdag mijn ei sprong gehad... enmoet nu nog 9 dagen tot nod. ik had vanochtend nog geen sympthomen maar net kreeg ik last(nu nog) van lage ruchtpijn en lichte menstruatie krampen. weer dat het aalemaal nog te vroeg moet zijn voor een zwangerschap maar wie van jullie had dit ook en bleek zwanger te zijn of zo. we hebben dinsdag gemeenschap gehad dus een dag voor mijn ei.
Ik ben hier ook wel benieuwd naar! Ff geeft aan dat ik dinsdag een ei heb gehad en zelf denk ik dta ik donderdag een ei heb gehad (afgelopen dinsdag/donderdag) Ik heb vanaf vrijdag ongi krampen, gisteren avond ook lage rugpijn een beetje..ook steeds steekjes links en rechtsonder en vandaag 2 keer best hevige steek links onder..ook soort van plopperige steekjes (moeilijk uit te leggen) dit voelde ik 2 keer. ook heb ik soort van buikspierachtie trekkerig gevoel bij mn buik dus maar richting mn liezen en vooral links een soort trekkerig gevoel... raar, wamt ik moet ook nog wachten...rond 7 december is mn nod...ruim genomen Liefs Sylvia
Oja, ik heb veel afscheiding, Vandaag wat plakkerige en doorzichtig en reukloos. Gisteren wittige kaarsvetachtige cremeachtige afscheiding//
Kunnen we mekaar de hand schudden, ik heb sinds vandaag enorme last van ongi-krampen en moet pas volgende week ma of di ongi worden weet ook niet wat 't is? Vond net witte kwarkachtige afscheiding in mijn onderbroek
Hey, Ik had zon 6 dagen na mijn ei ook ongi achtige pijnen en ook dat trekkerige gespannen gevoel van zijkant buik richting eierstokken. Afgelopen 2 dagen van dat kwarkachtige dikke wit pppfff Toen ik zwanger was weet ik nog had ik 2 weken lang na ei veel dun witverlies en waterig. (maar toen had ik ook een infectie dus weet niet of dat nattige door de zwangerschap kwam) liefs sancho
ik heb dat ook silvia die buikspierpijn naar me liezen en ik heb zins vanavond weer waterige afscheidig vrijwel doorzichtig. ik heb mijn nod op 5 dec..... leuk he
mijn kwaaltjes ong. 5 dagen na mijn ei waren: - Licht zeurende hoofdpijn de hele dag - Paar dagen natte afscheiding wat later toch weer overging in romig. (natte afscheiding die blijft is vaak zw symptoom) - Lage rugpijn met uitstraling naar de benen - Trekkende spierpijnachtig gevoel in de buik (ongie-achtig gevoel) - Zeer gevoelige borsten - Regelmatig steekjes onder in de buik. Je zou dus kunnen denken: Ik ben zwanger! Want al deze kwaaltjes lijken op zw symptoompjes. Maar nee......toch niet zoals je ziet aan mijn banner nb. zw symptomen worden vaak verward met PMS Ik laat me niet meer gek maken
mijn kwaaltjes van ei tot nod.. -gevulde borsten..leken net waterballonnen. -mijn buik rommelde, borrelde en maakte geluidjes
Ik heb sinds de eisprong al krampen in mijn buik, nu zijn ze wat afgezwakt. Afgelopen vrijdag en gisteren in 1x overdag misselijk geworden. (duurde ongeveer 1 uur, daarna was het over) Vandaag niet misselijk geweest (gelukkig) maar wel last van mijn rug en maagzuur. Nog ff afwachten, spannend.
Ik denk dat ik maandag 20 november mijn eisprong heb gevoeld. Sinds afgelopen vrijdag flinke buikpijn en totaal geen behoefte aan eten. Zaterdag geen buikpijn maar ook weinig trek (en dat terwijl we onze verjaardagen vierde en ik heel veel lekkere hapjes op tafel had staan ) Zondag ook niet veel gegeten en 's avonds hele gekke buikpijn onderin in het midden van mijn buik met af en toe flinke krampen/steken! Ik ben sinds mijn laatse ongi eind oktober begonnen met voetreflex. Ik hou sinds die tijd nauwlettend in de gaten wat ik allemaal voel omdat ik nooit eerder iets heb gemerkt van mijn eisprong. Hopelijk heeft de voetreflex zijn werk al gedaan
he moonie we lopen gelijk. leuk he. ik moet ook nog 8 dagen achten en heb zo nu en dan last van lichte steekjes. voor mij ook spanned omdat ik zeker weet dat ik vorige week woensdag mijn ei sprong heb gehad. ik heb getst met clear bleu. was 2 dagen positief en de dag erna niet meer.woensdag ging me temp met 0,3 omhoog tot nu toe en ff geeft een kruis op die woensdag. wel makkelijk. dus ik zou 14 dagen na woensdag ongi moeten worden heb ik lekker (als ik toch ongi word) een cyclus van 34 dagen. en is weer veeeel korter dan de vorige xxx
hoi hoi Net na mijn ei begonnen de lichte buikkrampen bij mij al. Een week later deden mijn borsten meer dan normaal pijnlijker. Veel afscheiding ook... 4 dgn voor mijn nod toen poss getest. ik heb gewoon een hele vroege ei gehad maar had al de syptonen dus al hoor
aan mijn borsten kan ik het volgens mij niet echt merken. ik heb er nooit echt last van . zelfs niet met mijn ongi. heb wel last sins vandaag van cremige/wittige afscheiding... waar komt dat vandaan?< (ja ik weet wel waar het vandaan komt maar wat is het)
Ben benieuwd...laat je het weten als het zover is... Mijn banner geeft aan dat ik rond 4 december kan testen...misschien krijgen we wel een heel leuk cadeautje van de Sint
he moonie als je over 8 dagen kan testen zit je op 5 dec hoor. als mijn duivels er niet zijn 5 dec ga ik 6 dec testen of mijn temp moet nog heel hoog zijn dan ga ik wel 5 dec testen. laat jij het ook even weten . ben benieuwd. heik zal dan op mijn verjaardag zijn uitgerekend. hihi oh o
Goed dat je het zegt want anders had ik misschien te vroeg getest. Alhoewel ik ook eigenlijk zoiets heb dat ik niet te snel wil testen omdat ik altijd hele lange cyclussen heb... en dan is de teleurstelling weer zo groot. (misschien ga ik gewoon helemaal nog niet testen en als de week daarop er nog geen duiveltjes zijn dat ik dan pas ga testen) Ik zal voor je duimen want dat zou voor jou wel een heel mooi verjaardagscadeautje zijn
Hoi hoi, Ik ga proberen te wachten met testen tot 8 december, op een vrijdag...maar of ik dat vol ga houden? ik weet het niet hoor..maar is ook nog steeds beetje onduidelijk wanneer mn ei is geweest...FF geeft dinsdag aan, maar woensdag had ik pas eerste posi ovutest en donderdag 1e eisymbool op Persona...dus zelf denk ik afgelopen donderdag, ook dacht ik dat gevoeld te hebben.. Nouja...heel misschien ga ik rond 6 december testen, dat zou dan 1 dag voor mn NOD zijn...dus zou kunnen... Liefs Sylvia
tje ben benieuwd temp blift weer vandaag het zelfde. 5 dec zou mijn ader 56 zijn geworden dus als ik dan test en het is positief heb ik een soort kado van mijn vader gahad vind ik ook wel iets mooist. ik ga 5 dec testen als mijn temp geen daling heeft gemaakt. als dat wel zo is wacht ik het allemaal wel af...