Nou, naar een paar maandjes temperaturen snap ik er niets meer van. Ik heb een mooie regelmatige cyclus, echt dolblij mee, en ik voel mijn eisprong. Toch wilde ik is weten hoe het zat met de temperatuur en ik heb twee ontzettend mooie kaartjes bij elkaar getempt. Maar nu heb ik al drie maanden kaartjes waar ik echt helemaal niets mee kan, ik krijg zelfs geen kruis van FF meer en ik voel mijn eisprong niet....ik snap er niets van. Ook mis ik mijn afteregg kwaaltjes. Weet gewoon even niet meer wat ik moet doen. Wat heerlijk dat ik het hier even op 'papier' kan zetten, moest het gewoon even kwijt. liefs kiki
Wellicht kan je je kaartjes even posten. Ik zou zelf ovutesten gaan gebruiken om te zien of je daadwerkelijk geen ei hebt.
Ik heb inderdaad al ovulatietesten gebruikt en die geven wel een positief resultaat. Maar een positieve ovulatietest staat niet voor een eisprong. Deze meet alleen het hormoon dat wordt afgegeven voor een eisprong, niet of er daadwerkelijk een eisprong plaatsvindt....
Nee, uiteraard staan ze niet garant voor een eisprong, maar dat doet eigenlijk niets behalve een echo en bloedprikken. Is je thermometer niet kapot ofzo?