het zal vast en zeker al eens gevraagt zijn, maar mijn nod was 1 januari zoals sommige misschien weten. mijn vraag, ik heb sinds vandaag last van een beetje bruin verlies, is vanaf begin deze avond en net keek ik was het foetsie! slik clomid, ben dus altijd optijd. ik weet het niet meer! heb wel last van lage rugpijn en ben dood moe voor de rest nergens last van. durf eigenlijk niet echt te testen ben zo bang voor een teleurstelling! groetjes patje20
Heej Patje, als ik jou was zou ik sowieso nog ff wachten met testen tot morgenochtend of de ochtend erna. Enneh... flink hopen en duimen he!
ja ik zou die onzekerheid niks vinden, gewoon testen. en tsja zolang de duivels er nog niet zijn is alles nog mogelijk succes met wachten
Hoi Patje, Hier precies het zelfde! ik heb ook clomid gehad deze ronde, en mijn nod was 31 december. Geen ongi geen positest.... vanmorgen getest Wel veel krampen, ook gisteren morgen ietsiepietsie bruin verloren maar verder helemaal niks. ik weet het ook niet meer laat je weten als je zelf wat weet? groetjes dieneke
Hallo, nou hier nog 1..... 8 dec laatste NOD. Een dezer dagen verwacht ik mijn ongi en op 1 jan roze/bruin verlies? Was er blij mee, omdat mijn cyclus dan weer lekker snel opnieuw zou beginnen. Ik had dit keer een vage cylcus, had op dag 11/12 mijn eisprong al, normaal op dag 14/15. Bruinverlies was echt minimaal, nu helemaal niks meer. Normaal als ik menstrueer, begint het ook direct, bam, met veel rood bloed. Gisteravond een internet testje gedaan, maar hartstikke negatief. Normaal gemiddeld cyclus van 27/28 dagen, dus er kan nog van alles gebeuren. Toch raar he, menstrueer altijd "normaal" en het is nu een zootje lijkt wel, weet iemand hoe dit kan? P.S. Banner maar even weggelaten, ik snap niks meer van mijn cyclus deze maand... Kari
nou ik snap er ook helemaal niets meer van, die bruinverlies was de voorbode van mn ongie! vind het zooo raar je zou toch denken met clomid moet je toch altijd optijd zijn? nou niet dus, raar lichaam! groetjes patje20