wie het weet mag het zeggen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door patje20, 2 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    het zal vast en zeker al eens gevraagt zijn, maar mijn nod was 1 januari zoals sommige misschien weten. mijn vraag, ik heb sinds vandaag last van een beetje bruin verlies, is vanaf begin deze avond en net keek ik was het foetsie! slik clomid, ben dus altijd optijd. ik weet het niet meer! heb wel last van lage rugpijn en ben dood moe voor de rest nergens last van. durf eigenlijk niet echt te testen ben zo bang voor een teleurstelling!

groetjes

patje20

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heej Patje, als ik jou was zou ik sowieso nog ff wachten met testen tot morgenochtend of de ochtend erna. Enneh... flink hopen en duimen he! ;)

3. Marloesje

Marloesje Actief lid

2 jan 2007
    361
    0
    0
    Ik zou dan toch maar een test doen....alleen zo krijg je duidelijkheid.

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

ja ik zou die onzekerheid niks vinden, gewoon testen. en tsja zolang de duivels er nog niet zijn is alles nog mogelijk ;)
    succes met wachten

5. poeipoei

poeipoei Actief lid

30 nov 2006
    212
    0
    0
    maarssen
    ook ik zou testen je weet maar nooit

succes
    monique

6. Mamainspe

Mamainspe Bekend lid

1 mei 2006
    663
    0
    0
    Hoi Patje,
    Hier precies het zelfde!
    ik heb ook clomid gehad deze ronde,
    en mijn nod was 31 december.
    Geen ongi geen positest.... vanmorgen getest
    Wel veel krampen, ook gisteren morgen ietsiepietsie bruin
    verloren maar verder helemaal niks.
    :( ik weet het ook niet meer :(

laat je weten als je zelf wat weet?
    groetjes dieneke

7. Kari

Kari Fanatiek lid

21 sep 2006
    1.363
    5
    38
    Hallo, nou hier nog 1..... 8 dec laatste NOD. Een dezer dagen verwacht ik mijn ongi en op 1 jan roze/bruin verlies? Was er blij mee, omdat mijn cyclus dan weer lekker snel opnieuw zou beginnen. Ik had dit keer een vage cylcus, had op dag 11/12 mijn eisprong al, normaal op dag 14/15.

Bruinverlies was echt minimaal, nu helemaal niks meer. Normaal als ik menstrueer, begint het ook direct, bam, met veel rood bloed. Gisteravond een internet testje gedaan, maar hartstikke negatief. Normaal gemiddeld cyclus van 27/28 dagen, dus er kan nog van alles gebeuren. Toch raar he, menstrueer altijd "normaal" en het is nu een zootje lijkt wel, weet iemand hoe dit kan?

P.S. Banner maar even weggelaten, ik snap niks meer van mijn cyclus deze maand...

Kari

8. patje20

patje20 Fanatiek lid

14 sep 2006
    2.871
    13
    38
    Vrouw
    Ergens in de polder
    nou ik snap er ook helemaal niets meer van, die bruinverlies was de voorbode van mn ongie! vind het zooo raar je zou toch denken met clomid moet je toch altijd optijd zijn? nou niet dus, raar lichaam!

groetjes

patje20

Deel Deze Pagina