Ik ben nu 37 dagen geleden gestopt met de pil en ik ben nog niet ongesteld (wel wat slijm met af en toe een bruin sliertje). Ik ben al eerder eens gestopt met de pil en toen was ik na 30 dagen ongesteld. Ik heb vanochtend een test gedaan van clear blue. Een plus zou betekenen dat ik zwanger ben. Ik zag een duidelijke horizontale streep en een hele vage verticale streep. Zou ik zwanger kunnen zijn? Word een beetje gek van onzekerheid.... Ik ben op vakantie en er is niet echt een drogist in de buurt om een nieuwe test te kopen.
Als de verticale binnen de 10 minuten kwam, ben je gewoon zwanger. Een streep is een streep tenslotte.
ligt er ook wel een beetje aan wat voor streep, hij moet blauw zijn en evendik als de controlestreep. Toch over een tijdje een nieuwe test halen.. en waar ben je op vakantie dan? heb vorig jaar in australie ook een test gehaald
De streep was heel licht blauw. Afhankelijk van hoe je het hield kon je de streep minder goed of beter zien. Streep was heel vaag, maar wel even breed als de horizontale streep. Ik durf nog niets te hopen, want het zou wel super snel zijn na het stoppen van de pil. Ik heb trouwens een vitamine B12 opnameprobleem en krijg elke maand een spuit. Weet iemand of dit de uitslag kan beinvloeden? @ marieke 1983: Ik ben op reis in Azie en helaas nu op een plek waar testen moeilijk te krijgen zijn, althans de merken die ik ken heb ik nog niet gezien. Wat is eigenlijk de beste test?
In azie! *jaloers* maar je streep klinkt wel goed, zou best raak kunnen zijn! je injectie weet ik niet zeker, maar zolang er geen hormonen inzitten lijkt me niet dat het veel invloed kan hebben.
klinkt mij als een positieve test...enne merk maakt echt niet veel uit zwanger is zwanger ( ik spreek uit ervaring heb alle merken geloof ik al eens gebruikt)
Ik had dat dus vanmorgen ook, alleen was de controlestreep niet breed genoeg naar mijn idee (heel smal blauw lijntje) en in 1e instantie beschouwde ik hem als mislukt, toen ik hem een half uur later uit de prullenbak haalde toen stond er een miniblauwcontrolestreepje, en een vaag verticaal lijntje! Echter daarna nog een test gedaan, die is negatief dus...
heb je mischien foto als je de test heb afgelezen binnen de tijd dat het hoort staat op bijsluiter en je ziet 2 blauwe lijntjes dus een plusje dan ben je gewoon zwanger
Ik denk zoals meerdere dat zeggen dat je zwanger bent. Het maakt niet uit of het een dik of een dun steepje is als het streepje er is ben je zwanger.
Nee. Als je al een vaag lijntje hebt is ie al positief. Je hebt wel testen (bijvoorbeeld Romed) waarbij het streepje wel even dik en donker moet zijn, maar dat zijn kl*te testen.
je hebt wel ergens een topic over vage zwangerschapstesten waar een voorbeeld staat van een clearblue met een duidelijke maar dunne verticale streep die vals posi bleek te zijn. maar ik heb zelf clearblue nooit gebruikt, dus ik weet het niet.
Klopt Marieke dat had ik vorige maand. Een aantal jaar geleden heb ik ook 2x met een CB vals positief getest Na controle en een echo bleek ik niet zwanger.
Ik ben weer terug in Nederland en ben net terug van de huisarts. Hij heeft weer een test gedaan en hij blijft vaag (je kon de streep wel beter zien dan de vorige test). Ik moet nu een echo laten maken. Maandag even bellen en mijn huisarts wil dat ik voor woensdag de echo laat maken. Nog even afwachten dus...vind het zo spannend...
Ik moet morgen de echo laten maken. Spannend...Toen ik opbelde voor het maken van een afspraak, zei ze dat het wel erg vroeg was en dat er een kans is dat je niet veel ziet. Ben nu 6 weken en 5 dagen, misschien wel korter omdat dit mijn eerste ronde is na het stoppen met de pil. Ik heb trouwens een vaginale schimmelinfectie en heb net een pil gekregen. Als ik die inbreng vannacht, denken jullie dat dat de echo kan beinvloeiden, dat ze het minder goed kunnen zien? (misschien een domme vraag hoor, maar ik heb er echt geen verstand van)