De titel zegt het al: Heb jij brede heupen en een favoriet spijkerbroekmerk waarvan de pijpen dan niet automatisch te wijd zijn? please let me know...
lijkt me dat gewoon boot cut dat prima compenseert toch?!? merk maakt volgens mij niet erg veel uit heb zelf ronde heupen en g star staat gewoon super, mavi jeans ook!
idd hier ook de boot cut. Hier meestal broeken van Only. Maar heb er laatst bij de Shoeby gekocht (stuk goedkoper) en die bevallen ook goed!
vaak de lekker bredeheup broeken zijn van die heupmodellen. Die zitten bij mij voor geen meter helaas. Als ik dan buk heb ik een enorme inkijk Ik heb een heerlijke broek van de miss etam (eentje die wel modern is en niet een owwwww das een miss etam) Verder een leuke van shoeby shop, al was dat goed zoeken. Heb de halve winkel aan gehad tot ik er 1 vond die hoog genoeg zat. Tom tailer zit hier ook heel goed. En toevallig een mexxbroek van de XX collectie
Ik ben helemaal weg van mijn kyuchibroek... maar goed, het scheelt gewoon per merk ook nog eens per model....
bedankt dames! ja op een of andere manier lukt het me nooit, wat een ellende... En ik heb echt geen dikke buik ofzo, wel vet op m'n kont, 99% zit voor geen meter.
Ik heb geen tips (kan zelf ook nooit een goede broek vinden), maar het eerste wat ik inderdaad dacht is dat je moet kijken naar het model inderdaad en niet naar het merk. Trouwens, als de broek wijkt aan de achterkant, kan je hem ook (laten) innemen. Dat doet echt wonderen. Het enige wat vaak helpt is gewoon naar een winkel gaan waar ze verschrikkelijk veel broeken hebben en dan passen...
Ja alles passen dat doe ik ook steeds, kom ook vaak op bootcut uit, maar dan moet ik zo'n grote maat dat de onderkant pijpen belachelijk wijd is. pfff en zo gek/afwijkend zie ik er niet uit (vind ik zelf)
Haha ja idd zo'n bouwvakkersspleet Daarom kwam ik laatst uit op een model van de shoeby. En ik had lpas een broek geleend van mn moeder van de miss etam en idd dat zijn fijne broeken! Daar ga ik volgende keer toch ook maar eens kijken.
Ik weet niet of ze nog veel verkocht worden maar de broeken van Indian Rose zijn zeer geschikt voor de wat "bredere" vrouw. Vaak hebben ze ook nog een hoge achterkant en een lagere voorkant,dan is het toch nog hip!
Absoluut LTB, te koop bij Jeans Centre. Heb hetzelfde probleem en sinds ik LTB ondekt heb, ligt mijn kast er vol mee.
Ik verkoop zelf Il'dolce maar die zijn harstikke laag, daar moet je maar net van houden. Zelf zou ik het model 442 van Geisha aanraden, die is speciaal voor de vollere heupen/benen. (verkoop ik ook )
Ik moet eerlijk zeggen dat ik voor het laatst een broek heb gekocht bijna 3 jaar geleden is... misschien is nu het een en ander veranderd!
Ja klopt,,,,,die ligt hier ook in de kast in de hoop die ooit nog eens aan te kunnen. Zwangerschap 1 hangt er nog een beetje aan Welke maat heb je eigenlijk. Ik heb 42 soms 44 dat alleen al is wat lastiger want sommige merken hebben niet eens die maten. Only bijv heeft geen 44 tenminste niet in de winkels hier en xl pas ik niet in. Dat terwijl ik zo dik helemaal niet ben, gewoon plat breed zeg maar. Die Kuyachi ofzoiets had ik laatst ook gezien maar schrok van de prijs en de minimaatjes dus helaas die gaat al aan mn neus voorbij
Indian Rose is idd erg mooi! En waar ik zelf goed slaag is in Duitsland bij de Kik winkels..zijn merkloze broeken, voor een merkloze prijs, maar van maat 36 t/m 58 (en dan val je nog niet in de grote maten) Dus past er altijd wel een!