clearbleu conceptieindicator

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by nedjla, Feb 27, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    hallo je kan de test met conceptieindicator al 4 dagen voor je nod gebruiken waneer kan ik het beste die test doen ik heb een cylus van 28 dagen en wie heeft er allemaal positief mee getest voor hun nod en hoeveel dagen

2. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

ik heb daar 4 dagen voor nod positief mee getest ( 9/10 dagen na ei) en met middagurine( zie album)
    Liefs daantje

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ja ik zie het maar ik durf het eigelijk nog niet omdat ik bang ben dat ik het te vroeg doe maar de kruitvat test teste jij ookal 5 dagen voor je nod mee dan heb jij snel hcg gehad toch!

4. SeaShell

hoi meid,

valt wel mee met dat snel stijgende HCG..
    superveel meiden testen 3/4 of meer dagen voor NOD positief met de kv testen 2 voor 5 euro.
    Ook de conceptieindicator is er speciaal voor gemaakt om voor je NOD te testen, vandaar dat er op de test 1-2 weken aangegeven kan worden, oftewel 3-4 weken zwanger

liefs daantje

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    ik heb wel de zwangerschapstest van kruitvat in huis 2 voor 5 euro dat je er 4 druppels in moet doen maar ik denk dat ik daar mee moet wachten he tot me nod?

6. SeaShell

die had ik dus al 5 dagen voor mijn NOD ;) zie album
    dat zijn de beste testen die er zijn met dat pipetje

7. Trees

Trees Niet meer actief

test ik al 6 dagen voor nod positief mee. De drie dagen voor nod staat nog in mijn album. Zijn zeker de beste testen. Geloof Daantje maar ;)

Share This Page