clearbleu met indicator help??

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by marjoleinn, May 20, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. marjoleinn

Jul 20, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hall dames kunnen jullie mij helpen?

Ik heb 30 april pregnyl gespoten en binnen de 48 uur een eisprong gehad nu heb ik vorige week positief getest maar vond me testen niet knallen dus vanmorgen met ochtendurine een clearbleu test met indicator gedaan en deze geeft weer 1-2 aan... wat moet ik hier nu van denken. Wordt er zo onzeker van heeft iemand hier ervaring mee???

Alvast bedankt voor het antwoorden!

2. poco

poco Lid

May 15, 2013
    74
    0
    6
    NULL
    Beilen
    allereerst gefeliciteerd!!
    zeg dat je 2 mei een eisprong hebt gehad, dan zou je 16 mei officieel pas kunnen testen. dan zit je nu 18 DPO.. ik heb me laten vertellen dat een indicatie van 1-2 weken 3-4 weken zwangerschap is. maar dat is een indicatie

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,047
    15,638
    113
    Nabij Utrecht
    Dat je zwanger bent en de getallen slechts een indicatie is en je daar niet teveel vanuit moet gaan.
    Als je op 30 april pregnyl gespoten hebt, komt je eisprong vaak max 2 dagen later
    Steld dat jou ei op 2 mei sprong dan ben je nu 4 weken en 4 dagen zwanger.
    Elke vrouw maakt hcg aan in zij eigen tempo.. de cb heeft een bepaalde hoeveelheid vastgepind aan een bepaalde zw duur, maar dat blijkt vaak niet te kloppen.
    Genoeg verhalen dat hij op 4 weken al op 3+ stond. die vrouwen maken gewoon snel hcg aan... jij blijkbaar minder snel dan het gemiddelde, maar dat maakt je niet minder zwanger hoor ;)

4. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Gefeliciteerd . Het is een indicatie 1a2 weken is 3a4 weken zwanger je zou dan nu 4.6 weken moeten zijn als je maar even iets minder geconcentreede urine hebt kan de test al minder weken aangeven waarschijnlijk zit je net op de grens dat ie 2a3 gaat aangeven ik zou me pas zorgen gaan maken als ie met 6 weken nog 1a2 aangeeft

5. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Ik zeg het fout 4w en 4 dagen idd sorry

6. marjoleinn

Jul 20, 2011
    49
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor jullie antwoord wordt er zo onzeker van ga eind van de week nog maar een keer testen oooo van dat wachten elke keer wordt ik helemaal nerveus...

7. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Dat is ook helemaal niet fijn aan die testen.....je pint je dam zo vast aam die cijfers he.
    Maar het is idd maar een indictie....je zou je maar zorgen moet maken als syreepjestesten lichter worden

Share This Page