Zwangerschap testen onduidelijk en na de tijd

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Isaadeevandijnen1, 13 apr 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Isaadeevandijnen1

13 apr 2022
    5
    0
    1
    Vrouw
    Hoihoi ,

Ik heb zojuist al een tijdje last van een gevoelige blaas en soms ook wat last van gevoelige borsten. Ik ben hiervoor ook naar de huis arts geweest en daar kwam niks uit . Nou heb ik zojuist een paar testen gedaan en 2 daarvan kleuren pas na de tijd licht positief , eentje helemaal niet . En vanochtend met mijn ochtend urine kwam er binnen de tijd een licht streepje maar die zie je niet zomaar met het blote oog . Ik zou zondag ongesteld moeten worden . Wat denken jullie?

2. vinorosso

vinorosso Bekend lid

12 okt 2015
    798
    472
    63
    Vrouw
    Heb je foto's toevallig?

3. Isaadeevandijnen1

13 apr 2022
    5
    0
    1
    Vrouw
    Mijn camera heeft een probleempje met scherp stellen de bovenste testen zijn daardoor niet goed zichtbaar op camera

Bijgevoegde bestanden:

4. Isaadeevandijnen1

13 apr 2022
    5
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb in het verleden ook weleens de testen die ik nou gebruik gebruikt en die gaven altijd negatief aan ook na de aflees tijd

5. Fruity90

Fruity90 Fanatiek lid

16 jan 2022
    2.887
    4.160
    113
    Vrouw
    Ik lijk vaag iets te zien op de derde test van boven, zou over een paar dagen opnieuw testen. En sowieso niet uitgaan van streepjes na de afleestijd, kan alleen maar teleurstelling opleveren.

6. Isaadeevandijnen1

13 apr 2022
    5
    0
    1
    Vrouw
    ja mijn test van vanochtend gaf well meteen een licht streepje aan binnen de aflees tijd alleen is die ook wel wat vaag .. naja even afwachten dan maar

7. MamaFleur07

4 jun 2016
    60
    60
    18
    Vrouw
    Heb je alweer een nieuwe test gedaan?

8. Isaadeevandijnen1

13 apr 2022
    5
    0
    1
    Vrouw
    Jaa die geeft pas na de aflees tijd positief aan. Zit nou even af te wachten of ik ongesteld word moest het eigenlijk gister zijn…

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.927
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Na de tijd is negatief.
    Als er echt al iets zit sinds 13 april, dan had je nu knalpositief getest inmiddels.

Hoe lang ben je van de anticonceptie af? Gebruik je ovulatietesten, zoja wanneer was die positief?
    Hoe lang waren al je vorige hormoonloze cycli?

Deel Deze Pagina