Ik durf het niet te zeggen, ze lijken ongeveer even donker, de test streep is niet donkerder dus wie weet nog net niet. Ik zou vandaag nog een test doen.
Geprobeerd om de foto wat duidelijker te krijgen. Ik zit namelijk op dag 28 van mijn cyclus en had last van mn buik. Terwijl ik iets meer dan een week geleden mn eisprong heb gehad...
Dat denk ik ook. heb deze ronde ook voor het eerst met ovu-testen gewerkt en had gisteren mijn knaller en toen dacht ik oohhh dat is duidelijk maar als je een week geleden je ei hebt gehad en buikpijn hebt..? heb je een zw-test geprobeerd ?
Ik zou dan eerder een zw test proberen. Ik heb ook een keer een posi ovutest gehad daarna een zw test gedaan en die was positief.
Bedankt voor de reacties. Ik ga morgenochtend een zwangerschapstest doen. Verwacht er niets van maar ben toch nieuwsgierig!!
Nou zoals verwacht is de zwangerschapstest wit. Wel een ovulatietest erbij gedaan en deze is hetzelfde als gister..... Nou ja..,, we wachten gewoon af. Aan de hand van m'n eisprong moet ik begin volgende week ongesteld worden. We gaan het zien! Bedankt.