Hoi! Elke test zorgt weer voor nieuwe onzekerheid... Maar hier dus weer een vraagje Op 14 dpo heb ik een clearbleu met wekenindicator gedaan. Ik had vanaf 10 dpo al oplopende positieve kv 2v5 testen (ook al een topic over geopend) CB gaf 1-2 weken aan, wat op zich klopt. Maar nu lees ik bij heel veel mensen dat ze op hun nod al 2-3 weken kregen van cb. En nu word ik daar dus weer onzeker van Ik wil niet nog een keer testen omdat het mijn onzekerheid vaak alleen maar versterkt. Daarom ben ik op zoek naar ervaringen van anderen met deze test. Wie van jullie kreeg op 14 dpo ook 1-2 weken? Liefs
1-2 weken zwanger op je nod is heel normaal hoor! De zwangerschap is nog pril en je kan nét op het randje zitten van 1-2/2-3 weken. Wie weet was je eisprong toch een dagje later dan je dacht.
Ik had ook 1-2 op mn nod hoor. En de week erna 2-3 innesteling was idd later dan ik dacht. So no worries!
Ik ook! En wanneer ik 3+ verwachtte had ik 2-3 op de test staan. En inmiddels ruim 15 weken zwanger 😊
Het is inderdaad een indicatie. Ene vrouw maakt meer hcg aan dan de ander, ze gaan uit van het gemiddelde.
Ook ik vanaf 11 DPO positieve kruitvat testen vandaag is mijn NOD en vanochtend gaf de clearbleu ook 1-2 weken aan. en dat klopt ook wel. gaat helemaal goed komen met ons
Ja, of vrouwen moeten ze niet zo enorm letterlijk nemen. Het is gewoon een test en die kan sowieso nooit een precieze voorspelling geven. Dat zou je zelf ook kunnen weten toch? Daarbij, als je echt zekerheid wil moet je je bloed laten prikken.
Allemaal heel erg bedankt voor de geruststellende reacties! Ik hoop dat ik in de loop van de tijd wat meer vertrouwen krijg, zal het nu proberen los te laten.