Hallo dames, Bijna 3 weken geleden weer begonnen met ovulatietesten en tot gister middag bleven ze zo goed als wit. Nu al een aantal testen gedaan vanaf gister middag 12:45 maar ik heb het idee dat ze niet knallender worden maar ook niet echt lichter(op die ene van 17:00 uur na maar toen had ik van te voren wat meer gedronken) Wat denken jullie hier van? Zal de knaller nog moeten komen?
Ik denk dat die van 5-8 8uur positief was. De andere lopen al weer wat terug. Zo zien mijn testen er dan ook ut
Die is ook negatief.Er zit er geen 1 bij waar de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep.Allemaal negatief dus.(zie gebruiksaanwijzing)
Van 5-8 om 08:00 uur is positief. Mijn ervaring met action ovulatietesten zijn dat ze niet knallen. En heb ze toevallig gebruikt in de ronde dat ik zwanger werd haha.
Ik ga het weekend iig nog even doortesten en kijken wat het word. We hebben het vanochtend al gezellig gemaakt, morgen voor de zekerheid ook nog maar een keer doen
Zoals je ziet was die nog lichter. Uiteindelijk wel donkerder verkleurd. Zal daar ook nog even foto van bij doen. Test met smiley is dus van gister en de andere van vandaag
Oke kun je zien dat die van de action toch niet altijd even donker of donkerder worden als controle lijn. Trouwens we lopen dan aardig gelijk op, mijn zoontje is 1 dag na jou dochter geboren 😉
Ik heb me suf getest met deze testen. Heb bewezen ( via echo ) ovulaties gehad waar hij wel donker was maar niet knalde, heb ook knallers gehad. De maand waarin ik niet teste vanwege een verhuizing bleek ik zwanger.
Voor iedereen die negatieve testen als positief beschouwd...lees de gebruiksaanwijzing!Het is echt foute informatie om een negatieve test als positief te benoemen.Ongeacht of je eigen ervaring is dat je dan wel een eisprong had.Dat maakt een negatieve test niet positief hoor. Voor sommigen werken de actiontesten gewoon niet zo goed.Dus als iemand geen positieve test krijgt met deze testen,maar er wel een vermoeden is van een eisprong bij de donkerste test(die nog steeds negatief is),is de enige juiste conclusie dat deze testen niet werken bij diegene,en dat je beter kunt overstappen op andere ovulatietesten. Maar ga geen negatieve testen positief noemen.Adviseer dan om een andere test te gebruiken.