Hey Forummers, Ik kreeg net een vreemd resultaat. Eerst kleurde men test roos met een duidelijke roze streep op de controleplaats. Waar normaal de teststreep moest komen zag ik duidelijke een lichte/witte streep. Nu ziet het er uit zoals op de foto in bijlage. Dit was na 5 minuten (kv2v5 test) Bedankt PS volgens mijn kalender ben ik 4 dagen voor nod dus best wel vroeg. Maar cyclus is ng onregelmatig Bedankt
Doe eens 4 druppels water in het druppelvak? Dan gaat die vlek namelijk weg. Verder eens met mijn voorgangers. Dit is een ongeldige en foutieve test.
Die kan je inderdaad niet aflezen, is iets niet helemaal goed gegaan.. Misschien ff doorspoelen met paar drupjes water, en anders een nieuwe test doen. Succes!
zo dat is een beste vlek! Ik zou er ook even wat water door doen.. ben benieuwd of er dan een streepje staat, want soms lijk ik op de t plek iets te zien.. Maar zeker weet ik het niet door al dat roze
Jammer, maar soms heb je er zulke testen tussen. Deze is ongeldig. Je kunt er niets uit aflezen. Morgen maar weer naar de winkel en overmorgen weer testen. Gelukkig zit je dan op 12 dpo, dan ben je niet veel te vroeg en ook niet over je NOD. Succes!
heb zaterdag een clearblue gedaan én die was toch licht positief. Ben ondertussen ook al meerdere dagen over tijd. Straks op dokterbezoek, spannend Hopelijk redden we het. 't is ongepland én ik heb geen werk want ik studeer pas af in juni. Spannend
Wat goed zeg, gefeliciteerd! Mijn ervaring leert dat je er wel uit zult komen. Het zal in het begin misschien even behelpen zijn maar jullie komen er wel! Geniet ervan!
Oh wat mooi lisa! Ja komt vast goed, je hebt gelukkig 9 maanden om er naar toe te leven en te wennen aan alles! Succes met het afstuderen en hopelijk kun je er gouw lekker van genieten!! 😁