Ja gebruik ja, moet geloof ik tot 7 weken. Ik heb dus altijd een verbandje in en die was net was rozig ineens. Zijn die balletjes dus met bloed vrees ik innesteling was maandag een week terug (duidelijk gevoeld) kan het daar nog van zijn? Lijkt me wat laat....
Goh ik durf dat niet 100% zeker te zeggen, want heb zelf geen innesteling gevoeld en ook geen bloeding gehad, maar heb wel al van vriendinnen de goede raad gekregen niet te panikeren mocht ik vorige week (gans week 4 van de zwangerschap dus) nog wat bloedverlies hebben. Ik moet de Utro gebruiken tot 12 weken
Ok nou ik heb nog doosjes over vind het ook geen probleem om door te gaan voor het goede doel! Ik wil niet paniekeren maar het is echt zo alles overheersend dit....Kan uiteraard niet anders dan afwachten. Bedankt voor je lieve woorden in elk geval. Ben ook reuze benieuwd naar jou echo morgen!
Lieverd ik draai mijn duimen kapot voor goed nieuws van jouw kant en ik hou je via het ander topic morgen wel op de hoogte van mijn echo. We kunnen al niet makkelijk zwanger raken dus een moeilijke zwangerschap kan er ook altijd wel nog bij hé. We zijn tenslotte sterke vrouwen. Dikke knuffel meid