Hoi, ik ben voor het eerst aan het testen. Mijn laatste menstruatie begon 11-2-16 (5 dagen) en heb een behoorlijk regelmatige cyclus van 28 dagen. Gem. gezien zou mijn eisprong op de 25e moeten zijn geweest. Maar de teststreep knalt er niet echt uit, en nog steeds niet (vandaag nog een test en die was nog lichter) kan me niet voorstellen dat de eisprong nu nog zou kunnen komen aangezien ik over 9 dagen ongesteld moet worden. Weet niet of het duidelijk is op de foto's. De test van de 25e is redelijk donker maar niet veel donkerder dan die van de 21e en 28e... De streepjes werden wel binnen minuut zichtbaar. Heb op zelfde tijdstip getest (12:30) en niet veel gedronken/geplast vooraf. Ben beetje bang dat ik geen eisprong heb gehad. Wat denken jullie? (testen zijn van 2besure, zij geven aan dat ik wellicht lage concentratie LH aanmaak))
Ik had precies hetzelfde met die van 2-besure nu een ander merk en die is een stuk donkerder als. die van 2besure r... van mij zijn nooit donkerder als de controle lijn maar ik lees dat veel. dames dat niet hebben.. Ik houd altijd de donkerste aan ( bijna net zo donker als de controle lijn of even donker)
probeer anders als het deze ronde niet gelukt is (wat ik natuurlijk heel erg hoop voor je) die van zwanger en kids, de ovutesten zijn super. de zwangerschapstesten zou ik skippen...
dank voor je reactie en zou je bij die van mij van de 25e dan zeggen dat het eisprong was? Welk merk heb je nu?
Ik zou zeggen nog geen eisprong en doortesten. Geen van je testjes is positief ik gebruik deze ook knallen altijd. Je ei is jiet standaard in het midden van je cyclus dus ik zou je echt aanraden om door te testen zodat je niet op het verkeerde moment aan het klussen bent. Ik heb mijn ei pas op dag 23 bijboorbeeld bij een cyclus van 30 dagen. Daar kom je enkel achter door door te testen.
Gezien je regelmatige cyclus en het feit dat je al vrij lang hebt doorgetest (t/m 29-2) is de kans dat je eisprong nog komt niet heel groot, maar je zou voor de zekerheid nog even kunnen doortesten. Je zou ook kunnen temperaturen om te controleren of er een eisprong is. De kans dat je geen eisprong hebt is niet groot denk ik. Mocht je de komende tijd geen duidelijke test krijgen, zou ik die van Zwanger & Kids eens proberen (de gewone dipsticks). Die knallen echt bij een piek (testlijn duidelijker dan controlelijn).
Ik heb precies hetzelfde met deze testen! En nu ruim een week na mijn eisprong, blijft hij een licht streepje geven. Maar ik weet toch echt zeker dat mijn piek al geweest is, ik heb hem gevoeld en het gevoel correspondeerde met een ietwat donkerder streepje, maar zeker geen knaller... ik denk dus dat je ei al geweest is.. ik ga als deze op zijn die van zwanger&kids proberen, want dit is niet echt duidelijk...
Oke ik ben blij dat er meer deze ervaring hebben, beetje gerust gesteld. Ik heb nog voor 2 dagen liggen, die maak ik op en dan ga ik volgende ronde ook maar over op ander merk. Of hopelijk niet nodig...