Ik deed net een dipstick ovulatie test. Nu raakte ik per ongeluk met mijn nagel het randje aan waar de rode kleur vandaan komt en de test werd meteen knal positief. Is hij ook echt zo positief of komt het door dat hij los ging?
Oe, moeilijk... Persoonlijk denk ik niet dat het te maken heeft met het loslaten van de strip, maar heb je niet nog een test gedaan? Just for sure wel even klussen .
Nog een test gedaan inderdaad hahaha. Die is net zo positief. Ik test eigenlijk niet om zwanger te worden, maar jeetje bij het zien van die twee streepjes kriebelt het wel. We willen nog even wachten met zwanger worden. Pil slikken even geen behoefte aan. Gaat me erom wanneer we weer veilig zijn zeg maar.
Maakt niet uit hoor.. Dat stukje is alleen maar om de urine door te laten lopen. Hij wordt niet ineens positief daardoor
De pil kan ik gewoon erg slecht tegen. Word een soort heks. Condooms kan ik niet goed tegen en vind het ook zo onromantisch. Tot die tijd dus voor het zingen de kerk uit in de vruchtbare tijd.
ook van voorvocht ken je zwanger worden hoor dus voor het zingen de kerk uit heb niet zo heel veel nut
Wat ik uit haar berichtjes opmaak is dat ze het stiekem niet zo heel erg zou vinden om zwanger te worden.
In voorvocht zitten geen zaadjes. Vaak worden vrouwen zwanger doordat de man niet optijd terugtrekt en er toch wat in de vrouw komt.
Ik vind het niet erg, maar we wachten liever nog even. Momenteel herstel ik van een zware periode en het stoppen met de pil werkt alleen maar positief. Eerst me weer top voelen.