Hebben jullie dit ook ?? En hoe kan dat ? Ik heb altijd deze tweede streep teat nu zo n drie weken keer of twee per dag en altijd deze streep en deze kleur Niet lichter niet donkerder
Je hebt altijd wat lh in je lichaam, dat reageert je ovulatietest op. Pas rond je eisprong vermeerdert je lh en krijg je een positieve test. Jouw ei is dus nog niet geweest. Heb je altijd van die lange cyclussen? Want 3 weken en nog geen positieve test is wel vrij lang.
Hoelang ben je gestopt met anticonceptie? De eerste ronde nadat je gestopt bent kan je eerste normale cyclus echt lang duren.. Dus daarom heb je waarschijnlijk nog geen piek gevonden en dus geen eisprong gehad. Wat hierboven al gezegd wordt je hebt altijd een beetje lh in je lichaam en gevoelige testen geven dus altijd een lichte streep. Even door testen en anders even langs de huisarts als het echt lang duurt.
misschien stomme vraag maar is dit een ovu of zwangerschaps test want als dit een zwangerschaps test is vind ik dit geen tuurstreepje meer hoor
Is dit de ovulatietest van de Action? Daar had ik namelijk ook nooit donkere streepjes bij en heb ze 6 maanden geprobeerd en werd ook gewoon ongesteld dus heb echt wel eisprongen gehad Ben toen overgestapt op de ovulatietesten van Sensitest en daar kreeg ik elke maand een knaller bij en in de 4de maand dat we die gebruikte waren we zwanger.
Misschien toch al zwanger? Ook gewoon voor de zekerheid een test doen.. En anders door blijven testen voor je eisprong.
O mamaatje van vijf was het maar een zwangerschapstest indd hahahah Het is een ovu test En indd van de action ;( Zwanger ben ik niet wand heb er al een paar tegen aan gegooid 😁 Kan je ook rond de 11 of 12 dag je eisprong al hebben ? Dit is de enigste dag dat ik geen test heb gedaan omdat ze op waren en geen tijd had te halen en die dag had ik een tuurstreep op me zwangerschapstest en die dag waten me borsten zo groot en pijn en vol aderen Ik heb geduld hoor om zwanger te worden probeer het gewoon allemaal te begrijpen heb al drie kinderen maar eigenlijk begrijp ik er allemaal weinig van dit is de eerste x dat ik me er in verdiep Bedankt ieder geval voor jullie reactie s
Zoals in ke vorige topics werd aangeraden: na je spiraal kan je hormoonhuishouding danig in de war zijn. Ik zou de eerste menstruatie afwachten en daarna ovu testen en evt tempen.
Ik kan nergens vinden of lezen dat er altijd een tweede streep is Maar geeft niks Ik maak ze op en dan ga ik zonder testen denk dat dat voor mij beter werkt 😉