Hoi meiden, Ik dacht laat ik het deze maand ns anders doen: Al paar dagen na ovitrelle beginnen met testen tot nod, omdat ik weet dat ik toch altijd veeeel te vroeg test. En dan zou ik nu in de gaten kunnen houden of het door de ovitrelle komt als ze op of aflopen. Op zich vond ik het best goed verzonnen van mezelf.. Totdat: 6 dagen na ovitrelle een duidelijke pos test (1e) 8 dagen na ovitrelle een hele vage pos test (2e) En toen.. Vandaag 9 dagen een lichte pos test (3e), maar wel duidelijker dan die van gisteren... Zucht.. Dit werkt dus ook niet voor mij, zit nu dus weer in de zenuwen. Ik weet dat ovitrelle tot 10 dagen erna nog positief kan zijn. Maar heeft iemand dit ook wel eens gehad?? Dat de test van 9 dagen erna duidelijker is dan 8 dagen erna? Denk dat ik gewoon maar winterslaap ga houden, dan kan ik mezelf tenminste niet zo gek maken
Ja hoor, maar dan met pregnyl. Ik plaste t/m dag 11 streepjes. Wat ook logisch is, want de halfwaardetijd is in je bloed, maar dan moet het nog wel je lichaam uit en dat gaat via je urine. Het uitscheiden van de hormonen gaat ook in golfjes en niet in een rechte lijn. Dus je kan zeker de ene dag een streep plassen en de volgende dag niet/minder. Moeilijk he dat wachten, sterkte!
Ohhhh ik wist idd wel van die halfwaardetijd, maar niet van die 'golfjes'. He gelukkig weet ik dan voor nu waar ik aan toe ben. Heel erg bedankt voor de info, en je reactie!! Ik zie dat je ook in de wachtweken zit. Hoop voor je dat je over week/2 weken een mooie pos test hebt. Succes!
Heb ik ontdekt door idd veel te testen na pregnyl. Dit keer doe ik dat niet meer, werd er gek van Ja heel spannend weer hoor. Laten we hopen dat we allebei positief nieuws hebben binnen twee weken
Ik heb Ovitrelle gebruikt en heb ook door getest... toen de test weer donkerder werd was dat omdat ik zwanger was Ik heb dus goede hoop voor je! Ik zal zo de testen eens opzoeken en een foto plaatsen.
Else voor jou is 6 dagen na tp, 9 dagen na eisprong en 11 dagen na pregnyl/ovitrelle geweest als het goed is (ivf toch?) dus je loopt iets voor met je tesetn op ts. Ts jullie doen iui? Want als je de 12e geïnsemineerd bent ben je nu 7 dagen verder. (Ws 7 dpo) Dat is echt nog veel te vroeg om al te testen Nog even een paar dagen geduld en dan hopelijk een knaller! Ik duim dat je streep blijft staan de komende dagen
9 dagen na ovitrelle? Dus 7/8 dpo? Dan denk ik dat het streepje idd nog van de ovitrelle is. Hopelijk over een paar dagen een échte posi test
@else Wow. Mooi! Heb nu ook weer klein beetje hoop hihi. Lief dat je je testen hebt geplaatst, kan ik beetje vergelijken. Bedankt voor het duimen, ben benieuwd aankomende dagen! @hooverphonic Ja klopt, 12 okt iui gehad. Dus het kan nog alle kanten op. Sta nu wel weer met beide benen op de grond, nu ik weet dat je tussendoor n donkerde test kan hebben. Kan alleen maar hopen, maar waarschijnlijk kan ik me morgen toch niet inhouden om te kijken of tie lichter of donkerder is @flora Idd pas 7/8 dpo! Dus heel vroeg. Was benieuwd wanneer ovitrelle uit m'n lichaam was
Vooral ook goede moed houden, want juist omdat het nog zo vroeg is heb je nog alle kans! Ik kom morgen zeker spieken en hoop heel hard dat hij dikker is
Heb vandaag weer getest 11 dagen na ovitrelle. Streepje is veel lichter dan afgelopen zaterdag. Zien jullie hem ook? Afwachten maar weer of er morgen nog n streepje staat
Ik heb vorige maand tot 14! Dagen na ovitrelle positief getest, de test liepen soms zelf op, ik had nl een paar dagen na elkaar getest! Echter bleek uit een bloedtest mijn hcg kleiner dan 0.2 dus niet zwanger! Heel vaag vond ik dit!
Dat heb ik ook gehad pearl! Irritant he? Krijg je hoop.... Wendy hoop is nog niet vervlogen hoor, je bent er nog steeds heel vroeg bij. De uimen draaien hier
Jeetje meiden, ik wist echt niet dat dat kon! Dan heb ik dus gewoon geluk gehad. @Wendy: ik hoop dat hij nu mooi gaat oplopen meid!
Oefff.. 14 dagen??! Dat wist ik ook niet! Dan sla ik morgen wel over met testen, en doe ik het overmorgen weer Stom he, je zou zeggen dat ik na bijna 3 jaar wel wat geduld heb 'gekweekt', maar kan helaas nooit wachten tot nod met testen.hihi Bedankt weer voor jullie reacties!lief! Ik hou jullie op de hoogte!
Vanmorgen negatief getest met cb indicator Had ook tegelijk een kv gedaan (ik testverslaafd?nee hoor Daar zag ik ook niks op, maar toen ik net thuiskwam zag ik dit. Is dat zo'n bekende indroogstreepje?
Beetje water erop en goed turen of hij rose is of grijs. Volgens mij wisselt het enorm bij kv of het beginnend zwanger is of turen. Ovitrelle kan het lijkt me niet meer zijn
Ik baal er ook altijd van dat het streepje altijd een beetje te zien is (de controlestreep ook; nog voor je 'm doet) en dan ga je toch hopen...