hoop !

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door hoperke, 5 feb 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoperke

hoperke Lid

5 feb 2014
    95
    16
    8
    Vrouw
    Sinds 5 november 2013 hebben mijn vriend en ik beslist om aan kinderen te beginnen.
    1ste cyclus : 20november - 26 december
    2de cyclus ... nu nog steeds niet ongesteld !!
    nochtans een ovulatietest gebruikt die erop wees dat ik 16januari mijn eisprong moest hebben. tot op de dag van vandaag nog steeds niet ongesteld ! voor de zekerheid toch eens een clearblue zwangerschapstest uitgevoerd vandaag maar deze was negatief ...

nog maar net bezig en wordt er al wanhopig van als ik eraan denk dat mijn moeder zo'n moeite had om zwanger te worden ze heeft er maar liefst 3jaar over gedaan. :x zij had ook cyclussen van om en bij 70dagen ... mag er niet aan denken grrr ...

iemand tips of die het zelfde meemaakt ?

2. lunap

lunap Fanatiek lid

15 okt 2011
    2.064
    6
    38
    Heb je de pil gebruikt, zoja dan kan het nog ontpillen zijn.
    Plus je bent je moeder niet hey, mijn moeder was heel snel zwanger maar ik bijvoorbeeld helemaal niet.

Weet dat lastig is maar probeer het los te laten! Je bent net begonnen .

3. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Je eerste cyclus was volgens mij nog een pilbloeding, de bloeding die je altijd krijgt in de stopweek van de pil.

Je weet dus nog niet wat je eerste echte cyclus is. Bij mij duurde die maar liefst 126 dagen. (En ja, ook mijn moeder was in een zucht zwanger van mij en mijn zusjes).

Zou je misschien nog een foto van die posi ovutest kunnen plaatsen hier?

En dan nog....een posi ovutest is helaas geen garantie voor het ook daadwerkelijk plaatsvinden van een eisprong. Het geeft alleen een verhoging van de LHpiek weer.

Test over een aantal dagen even weer en anders kun je altijd je huisarts nog om advies vragen.

4. Chantalleke

Chantalleke Bekend lid

6 feb 2007
    606
    0
    0
    doktersassistente
    Apeldoorn
    Bij mijn eerste zwangerschap ben ik in november gestopt, kreeg de 'onttrekkingsbloeding'. Toen wachten op de eerste echte menstruatie...die kwam niet. En toen stond ik met een positieve zw-tes.
    Moet er wel eerlijk bij zeggen dat het mis ging in de 9e week...

Deel Deze Pagina