Clearblue betrouwbaar?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Helmay, 18 okt 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Helmay

Helmay Lid

17 dec 2017
    25
    6
    3
    Vrouw
    Hey ja awel das is het em net ik vind de stijging niet goed genoeg op zich lees ik wel veel opt internet dat het wel per vrouw kan verschillen en de dokter zei me geen zorgen te maken maar toch een bang hartje hier...

2. Helmay

Helmay Lid

17 dec 2017
    25
    6
    3
    Vrouw
    Hey, ja ik ga proberen om straks bij de HA ng rap een afsrpaakje te krijgen om inderdaad bloed te prikken dan weet ik het toch 100% zeker denk ik, als het moest gestegen zijn goed, maar ik hoop er eerlijk gezegd niet meer op.

Bang bang bang
    Ben ik gek aant worden?
    Heeft iemand hetzelfde gehad?

Dank jullie

3. K00

K00 Niet meer actief

Sorry geen ervaring..... maar het zou inderdaad kunnen dat het niet helemaal goed gaat als het hcg niet voldoende stijgt. Maar dat is nu misschien nog wat vroeg om te concluderen. De eerst volgende uitslag zal hopelijk iets meer zekerheid geven.

4. Helmay

Helmay Lid

17 dec 2017
    25
    6
    3
    Vrouw
    Hey lieve lieve dames, gisteren bloed geprikt en nu net resultaat gekregen 1135 hcg ❤️!!! Ineens verhoogd dus effectief zwanger ik ben zoooooo blij.

HA raad me aan om nu om de 2 weken bloed te prikken om het op volgen.

Bedankt aan alle lieve dames die hebben gereageerd xxx

Verw8 en loveexx vinden dit leuk.
  5. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Hartstikke mooi!! Ik wens je een fijne zs!

Helmay vindt dit leuk.
  6. Helmay

Helmay Lid

17 dec 2017
    25
    6
    3
    Vrouw
    Hey dames, helaas vandaag bloeding gehad en kon meteen naar de gynaecoloog...
    Die wist me te zeggen tijdens de echo dat er geen kloppend hartje was wel een bloedklonter naast de placenta en heb Cytotec tabletten voorgeschreven gekregen...
    Gek genoeg weet ik niet wat ik ermee moet doen zijn dat vaginale tabletten of wat?
    Ik was zo aangedaan dat ik dat gwn niet kon vragen was zo emotioneel...
    Graag meer info lieve mama’s

7. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ow wat een triest nieuws....

Ik zou morgen even op je gemakje terugbellen en vragen wat precies de bedoeling is. Dan weet je zeker dat je het goed doet. Normaal gesproken breng je deze tabletten vaginaal in, per 2 of 4 stuks. Je neemt als je wilt oraal daar PCM bij en wacht af wat de tabl gaan doen.

Bel morgen evt terug en kies een voor jou geschikt moment uit. Mocht je het willen opvangen dan hoor ik mensen weleens over bijv een vergiet op het toilet.

Sterkte met alles <3

8. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Ik zou nog even helemaal niks doen. En nog een echo eisen. Vrijdag en anders maandag.
    Ik geloof dat je nu rond de 6 weken zou zijn toch. Bloedklonter is een hematoom en die zie je wel vaker. Geen kloppend hartje wil ook nog niet alles zeggen.
    Echt vraag nog een echo voor je de cytotec gebruikt.

9. K00

K00 Niet meer actief

Dit!!

mxm vindt dit leuk.
  10. mxm

mxm Fanatiek lid

28 mrt 2018
    2.906
    2.400
    113
    Vrouw
    Ik zou ook eerst nog een echo aanvragen voor je cytotec gaat gebruiken!

11. Colinn

Colinn VIP lid

8 jul 2014
    5.836
    1.241
    113
    Inderdaad dit!!!

12. Verw8

Verw8 Niet meer actief

Wat naar. Je zou nu minimaal 7 weken zwanger zijn dus een hartje/kindje moeten zien. Hoe de tabletten werken heb ik geen ervaring mee, maar ik wil je wel heel veel sterkte wensen!

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    Ik zou voor de zekerheid ook nog een echo vragen. Als ik het goed heb ben je nu bijna 7 weken zwanger. Dan zou je wel een hartje moeten gaan zien

14. Helmay

Helmay Lid

17 dec 2017
    25
    6
    3
    Vrouw
    Hey lieve dames, vandaag is het bloeden gestopt, zo precies net de laatste dag maandstonden dus meer bruin dan bloed, gistere heb ik wel veel bloed verlies gehad.
    Ik heb op jullie reactie’s bewust de keuze hemaakt om die cytotec niet te gebruiken.
    Hoe gek het ook klinkt ik geloof toch dat het niet helemaal afgelopen is, iets in mij gelooft het precies niet of is het gewoon dom van mij om daar verder over na te denken.
    Maandag heb ik opnieuw een echo en daaruit zal alles blijken hopelijk...
    Ik hoop echt dat er toch ergens is misgegaan wazrdoor de vorige zcho verkeerd was ofzo en dat het bloedverlies van iets anders kan zijn

Bedankt voor julllie raad lieve dames veel liefde voor jullie xxx

Deel Deze Pagina