HELP: sensistest cassette schaduwlijn???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by femmi, Jan 27, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hulp gevraagd!!!
    Ik heb net een test gedaan van sensitest (cassette)
    Als ik hem plat leg zie ik geen 2de lijn, maar heb hem tegen het licht gehouden, en dan zie ik heel duidelijk een tweede lijn,net zo dik als de controlle lijn en ook precies waar hij moet zitten...en binnen de tijd afgelezen.
    Vraag me alleen af, hebben de casettes van sensitest misschien altijd een testlijn als je hem tegen het licht houd?

Pfff, ik houd er rekening mee dat het negatief kan zijn, toch word ik nu even heel nerveus, mochten er dus mensen zijn die hier ervaringen mee hebben (positief of negatief),ik wil graag jullie mening!

2. femmi

femmi Actief lid

Dec 15, 2011
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oke, heb inmiddels de cassette uit elkaar gesloopt...
    Als je de cassette openmaakt, dan zie je precies op de plek van de testlijn op de onderkant van de cassette een plastic randje zitten. Dit "lijntje is dan dus het gene wat de kleur afgeeft. Ik zie dus deze lijn in het licht ;(
    Sorry, lastig uit te leggen wat ik precies bedoel, maar kortom: negatief. Maar heb ook wel erg vroeg getest, (dag 23) maar aangezien ik geen idee heb wanneer mijn NOD is en ik de hele tijd een beetje een misselijk ben, kon ik het niet weerstaan om er een testje tegenaan te gooien.

Share This Page