Hey meiden. Ik heb bij mijn zoontje ook die cb testen gebruikt en ik had toen op dag 12 een posi test! Ik ben toen niet door gegaan met testen. En ja ik was zwanger. Nu omdat wij het al weer veel te lang vinden duren weer begonnen met die testen. Ik had ze via internet besteld en ze kwamen gister binnen. Ik had toch drang om er een te doen. Dus zo gezegd zo gedaan/ EN deze gaf EEN Nu vandaag weer een gedaan en die gaf een O aan. Maar als ik over het algemeen lees over die cb testen dan hebben de meeste meiden 2 dagen achter elkaar een . Ik dus maar een alleen gister middag om 3 uur. En ik ben gister avond wel naar bed gegaan van de buikpijn. Het was echt mega erg ben met een kruik in bed gegaan. Nu is dus mijn vraag moet je meerdere dagen een psoi ovu test hebben?? En er staat op de verpakking dat je ei springt binnen 24 tot 36 uur na de test maar ik ben nu nog niet eens 24 uur verder en hij is alweer negatief??? Vanmorgen ook een temp stijging! Graag jullie ervaringen!
Ik heb ook vaker maar 1 smiley gehad.. Die smiley krijg je niet wanneer je een eisprong hebt, je krijgt hem op je LH-piek. En na die piek komt je eisprong binnen 24-48 uur..
Nee hoor je hoeft zeker geen 2 dagen een positieve ovutest te hebben. Je LH piek duurt volgens mij zo'n 24 uur dus het kan dat je 2 dagen positief test maar meestal dus niet Als je temp al omhoog is dan heb je waarschijnlijk gisteren je eisprong gehad! Ik hoop voor je dat je over 2 weekjes weer een mooie positieve test hebt
oke dank je buikje,. Maar kan het dan ook zo zijn dat ik wel gsiter avond al me eisprong heb gehad. ook omdat mijn temp vanmorgen al gestegen is!? Of is dat echt pas na min 24 uur!??? Of kan dat ook al eerder??
oke wieffie Maar ik had dus gister om 3 uur een posi ovu test! En nu om 11 uur nega! Maar ik dacht vanaf het moment dat je een posi ovu test hebt gehad. Dat je ei dan min na 24 uur pas springt. Of kan hij ook al na 2 uur springen bij wijze van???
Als je het einde van je LH piek te pakken hebt klopt dat natuurlijk wel... Ik zag net je kaartje en denk idd dat je gisteren de eisprong hebt gehad. FF zal dat ook aangeven als je nu nog 2 dagen een hoge temp hebt
Je kan hem zeker al gehad hebben hoor! Misschien is die 24-48 t gemiddelde (?), maar iets daarvoor kan ook gewoon. Zeker als je temperatuur zo doet
Met die pijnklachten die jij omschrijft denk ik echt wel dat je je eisprong hebt gehad. Ik vind dat tijdsraam een beetje verwarrend. Want als je sochtends om 10 uur had getest ipv smiddags wassie ook positief geweest. en had je 2 uur later getest, wassie waarschijnlijk ook positief geweest.
nee dat heb ik niet gedaan wieffie omdat ik ze toen nog niet binnen head. Ik heb ze gister middag pas binnen gekregen dus vandaar!