Welke zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Charise, 23 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Welke zwangerschapstesten zijn nu echt goed?
    Want hoor nu elke keer negatieve verhalen over de kv 2v5 testen.
    Weet iemand waar ik (evt online) goede testen kan vinden?

2. baby90

baby90 Fanatiek lid

10 mrt 2011
    4.032
    316
    83
    Vrouw
    Gelderland.
    ik heb geen negatief verhaal over de k2v5 euro.. ik zag er laatst een topic over, veel die dachten vals positief te testen waren toch zwanger volgens mij.. ik heb nog nooit een streepje gehad als ik niet zwanger was:)...
    Maar goed, wil je t echt zeker weten zeg ik cb digitaal!
    Zw en kids hoor k ook goede verhalen over, verder kan ik je niet helpen.. ja de etos thuismerk zijn zwaar kloten.

3. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ik ken veel goede verhalen over Sensitest! Deze zijn goedkoop en online te bestellen. Ik gebruik daar nu de ovulatietesten van en ook alvast 3 zwangerschapstesten besteld!

Succes met je keus!!

4. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik vind de midstream testen van Z&K heel fijn.

5. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Sinds dat kv de nieuwe verpakking heeft, vind ik ze ook echt ronduit slecht. Heb nu al 2x licht positief getest terwijl ik gewoon echt niet zwanger was of geweest. De CB + testen vind ik wel erg fijn, ook al is niet iedereen daar even positief over, ik heb nog nooit vals positief getest daarmee. Zelfs pennenstreepjes alleen gehad als er ook iets was.

6. Lotje02

Lotje02 Fanatiek lid

18 jan 2012
    1.646
    3
    0
    Ik heb net op internet een casette besteld met 6 testen voor €11. Geen idee of het een goede is.... Maar aangezien wij net bezig zijn en ik veel te nieuwsgierig ben, denk ik dat ik er de komende maanden heel wat testen doorheen jaag. Daarom heb ik een goedkope zwangerschapstesten gekocht.

7. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    er was toch eerst ook een website van mamie2be ouzo? Ik kan die nu niet meer vinden online. Weet iemand daar de link van? Of is het opgeheven?

8. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ik heb eerlijk gezegd nog nooit gehoord van mamie2be, kun je het misschien googlen of kun je het via de zoekmachine juist niet vinden?

9. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik heb trouwens ook al eens de zwangerschapstesten van wonfo via marktplaats gekocht. Heel goedkoop, 5 voor 4,50 en ik geloof dat die advertentie er nog steeds wel opstaat. Zijn gewoon de zelfde testen als de kv alleen dan een stuk goedkoper! Verzendkosten waren incl. Dat vond ik ook goede testen. Maar weet niet of die misschien ook veranderd zijn sinds dat die van kv ook veranderd zijn, aangezien wondfo ook de leverancier van de kv testen is.

Edit: Marktplaats.nl > Zwangerschapstesten va €0,54/stuk Wondfo Zwangerschapstest - Kinderen en Baby's - Overige Kinderen en Baby's het gaat om deze advertentie. Deze is in dipstick uitvoering maar tijdens mail contact bleek dat ze de testen ook in cassette uitvoering had voor het zelfde bedrag.

10. MamaVanSimone

MamaVanSimone Fanatiek lid

19 okt 2010
    3.250
    2
    36
    provincie Utrecht
  11. Jenny82

Jenny82 Fanatiek lid

11 nov 2009
    1.075
    0
    36
    Gelderland
    Ik denk dat de KV 2 voor 5 z`n werk prima doet als je op een reeël tijdstip test... Hier hebben ze hun werk in ieder geval prima gedaan, ook toen ik níet zwanger was. Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat ik andere meiden niet geloof over de valse testen sinds de nieuwe verpakking. Dus ik ga voor KV 2 voor 5, kost niet alles en als je ze allebei fatsoenlijk posi hebt gehad (dus geen verreweg tuurpennestreepje), is de CB digital gewoon 'leuk'.

Deel Deze Pagina