Hoi meien, Vandaag is mn NOD en mag ik een testje wagen.. Nu heb ik sinds gister middag steeds oud/donkerbruin bloedverlies dus ga ik er vanuit dat ik ongi wordt. Deed vandaag voor de zekerheid een test aangezien DD dat graag wil. Zn daar onder behandeling. Willen jullie eens kijken als dit positief is.? De testen zn van kruidvat. 2voor5. Heb er 2 gedaan omdat ik het eigenlijk niet weet. Heb bij de huisarts ook een test gedaan maar deze was negatief.
Maar die test van van de HA was negatief zelfs niet een licht streepje.. Hoe kan zoiets.. Ik durf gewoon niet te hopen dat het na 5 jaar eindenlijk raak zou zn...
Omdat ik contact met DD zou opnemen maar die kon ik niet bereiken.. En later op de middag heb ik er niet meer aan gedacht. Ik ga morgen weer testen en dan hopen dat de streep donkerder is geworden en met zo'n cleurbleu digital testen mocht de kv test weer een 2de streep laten zien..
Heel duidelijk!! Zoals is hier vaak lees, zijn de testen van de HA minder gevoelig, en die van de kruidvat juist heel gevoelig, dus zou dan wel kunnen kloppen! Hoop dat je streep morgen nog duidelijker is, succes. En.. Gefeliciteerd!
Toch wel leuk om zo mensen te ontmoeten die net op dezelfde dag met hetzelfde bezig zijn Heel vergelijkbaar met mijn twee testen van het kv deze ochtend!! Heb daarna ook een predictor erbij genomen maar bij die zag je praktisch niets. Dus heb er uiteindelijk dan een clearblue bijgehaald en die bevestigde de andere testen!! Dus, clearblue is écht wel een aanrader!
Ik zag je testen vanavond ik zei gelijk tegen mn man die lijken wel heel erg op de testen die wij hebben.. Morgen ga ik ook de clearblue gebruiken mocht de kv test weer en 2de streepje geven..
Hier hoef ik niet eens te turen. Super duidelijk hoor (duidelijker dan bij mijn eerste zwangerschap).