clearblue digit. ovu test, nog geen smiley, dag 18 :(

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door muis26, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

2. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Thanks Ikdus, wist het al niet meer zeker.. Het was iets met de 3, dat stond me wel bij haha :p..

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Amigo, bedankt voor je reactie! Ik gebruik de testen van babyboomshop. Wel al aardig wat negatieve reacties op gelezen dus hou me er niet te veel aan vast! Maar ik dacht zelf dat mijn ei al geweest was dus misschien klussen we dan wel steeds verkeerd...
    Morgen gaan we er gewoon weer voor! Als spermacellen 3 dagen blijven leven dan moet er nu leven zijn! haha

Ben in ieder geval blij dat ik dit forum gevonden heb! Je kan eigenlijk met niemand over deze dingen praten omdat je het toch graag voor jezelf wilt houden dat je bezig bent om zwanger te worden!

Ik blijf in ieder geval schrijven!

Groetjes!

4. Kaatjuh

Kaatjuh Actief lid

18 dec 2009
    490
    0
    16
    NULL
    NULL

Hallo muis26,
    Je bent 7 maanden geleden bevallen en je wist niet of je nou wel een eisprong had of niet. Bij mij is dat namelijk ook zo. Ik ben 5 maanden geleden bevallen en ik geef nog bv. Ik had begrepen dat je dan ook geen eisprong hebt ondanks dat je menstrueert.
    Jij hebt nu wel een eisprong heb ik gelezen. Geef je ook borstvoeding?
    Ik ga nu ook beginnen met die ovulatie testen om te kijken of ik nou wel of niet een eisprong heb.

Gr. K.

5. Step

Step Actief lid

27 okt 2009
    235
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm nou ik heb vandaag mn laatste cb test gedaan die ik had liggen en alweer een 0 :S

6. luckybird

luckybird Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.274
    0
    0
    NULL
    NULL
    balen, maarreuh hij kan best later komen ....

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Vorige cyclus was mijn ei op dag 18 (9 dagen voor ongesteldheid) en nu heb ik net vandaag positieve ovutest gehad. Mijne komen dus ook later dan standaard 14 dagen voor ongesteldheid.

Deel Deze Pagina