Amigo, bedankt voor je reactie! Ik gebruik de testen van babyboomshop. Wel al aardig wat negatieve reacties op gelezen dus hou me er niet te veel aan vast! Maar ik dacht zelf dat mijn ei al geweest was dus misschien klussen we dan wel steeds verkeerd... Morgen gaan we er gewoon weer voor! Als spermacellen 3 dagen blijven leven dan moet er nu leven zijn! haha Ben in ieder geval blij dat ik dit forum gevonden heb! Je kan eigenlijk met niemand over deze dingen praten omdat je het toch graag voor jezelf wilt houden dat je bezig bent om zwanger te worden! Ik blijf in ieder geval schrijven! Groetjes!
Hallo muis26, Je bent 7 maanden geleden bevallen en je wist niet of je nou wel een eisprong had of niet. Bij mij is dat namelijk ook zo. Ik ben 5 maanden geleden bevallen en ik geef nog bv. Ik had begrepen dat je dan ook geen eisprong hebt ondanks dat je menstrueert. Jij hebt nu wel een eisprong heb ik gelezen. Geef je ook borstvoeding? Ik ga nu ook beginnen met die ovulatie testen om te kijken of ik nou wel of niet een eisprong heb. Gr. K.
Vorige cyclus was mijn ei op dag 18 (9 dagen voor ongesteldheid) en nu heb ik net vandaag positieve ovutest gehad. Mijne komen dus ook later dan standaard 14 dagen voor ongesteldheid.