Heeft iemand hier ervaring met de predictor test, en hoe betrouwbaar is die qua voorgedrukte lijntjes etc? Ik was nog steeds niet echt ongesteld, al een paar dagen bruin maar zet niet door. Ben weer aan de pil begonnen maandag (toen ik dacht dat in ongi werd) (daarvoor gebruiken we condooms) maar vertrouwde het niet helemaal dus net bij de AH een predictor test meegenomen. Er staat een heel licht 2e lijntje, wel roze maar heel licht. Ik gebruik zelf altijd matcare dus ken deze niet. Camera was helemaal leeg, ligt nu in de lader.... hoop zo een foto te maken. Maar goed iemand ervaringen?
Hoi Rachel 1984, Ik heb afgelopen zomer ook predictor gebruikt, maar deze komt er bij mij niet meer in. Hij gaf bij mij vals positief. Kruidvat 2 voor 5 euro is toch wel de beste als ik het hier zo allemaal lees. Probeer die anders is. groetjes anamie
Het is voor mij al weer even geleden dat ik die gebruikt heb, maar ik heb er geen verkeerde ervaringen mee, ik had een positieve test, die ook echt positief moest zijn. Ik gebruik nu ook de Matcare testen.
Ik kan eingelijk ook helemaal niet zwanger zijn, dus ga gewoon even 2 kruidvat testen halen. Vermoed ook vals positief. Wil niemand kwetsen hoor, maar gezinsuitbreiding lag niet in de planning.
Vind irri dat die zo spiegelt... nouja ga zo werken dan haal ik 2 kruidvat en dan horen jullie morgenvroeg van me. Heb ook ongi gevoel dus denk dat nu gaat doorzetten.
als je hem in negatief zet via een programma op je pc zie je een heel licht lijntje gedrukt staan maar ik zou zou iets bekijken als een indroger of de zoveelste predictor die + aangeeft terwijl - is. Kv ,zal je direct antwoordt geven (vermoed ik toch) succes!
kruidvat is negatief, predictor heeft het dus fout. Lijkt me dus een rottest voor meiden die zwanger willen worden. Nu dus wel een opluchting, hij mag op slot
Bij mij heeft hij 4x een posiiteive test gegeven en alle andere tests waren negatief. Toen heb ik mijn man erop laten plassen, met dit als resultaat: Die komen er HIER NOOIT MEER IN!
he meid ik heb ook predictor gebruikt! ik kreeg ook een heel licht rose streepje zoals jij. maar ook vals positief! kruidvat is echt gewoon goed en goedkoop! gelukkig is er niks aan de hand! spreek je snel weer groetjes minidwerg
En dat ze dan nog 12 euro voor zo,n test durven vragen pfffff. Zat helemaal in de stress joh. Bedankt voor alle antwoorden, ik ga lekker genieten van m,n kerstavond hahaha.