Ik had verwacht dat ik woensdag me eisprong zou hebben maar denk door de hsg dat ik hem eerder heb gekregen want voelde gister middag heftige ei pijn dus heb toen een ovutest gedaan en die was zo goed als positief heb ze nog nooit knallend gehad, dus s'avonds nog een gedaan die was ietsie pietsie lichter. En vanochtend nog lichtjes pijn gehad dus net weer een gedaan en die is echt negatief. maar wanneer heb ik me ei gehad dan want hebben alleen gister avond sex gehad en de dagen daarvoor niet. Zou het dan nog kunnen. Hoop dat iemand me kan helpen krijg er geen foto op.
Tja... Ze zeggen dat als je je eerste positieve test hebt dat hij binnen 12 tot 48 springt... En je ei leeft ongv 12 uur... Dus het zal allemaal wel optijd zijn maar 100% zeker weet je dat natuurlijk nooit...
Dank je voor je snelle reactie. dus op het moment dat je ei springt heb je geen positieve ovutest die heb je dan 1 of 2 dagen daarvoor. En heb je dan ei pijn als hij groeit en als hij springt niet of heb je echt ei pijn op het moment dat hij springt.
ik weet niet alles... Maar volgens mij heb je je LH piek voordat je ei springt.. En ik weet niet of dat je eipijn komt van het groeien of het springen... Daarvoor zou je kunnen gaan tempen...
Maar met tempen is het toch ook zo dat je pas daarna kan zien of je je eisprong heb gehad pas na je ei gaat je temp omhoog of omlaag heb daar ook niet veel verstand van
Een positieve ovulatietest : dit geeft je LH piek weer, eisprong volgt in 12-48 uur. Tempen: achteraf kun je de eisprong zien
Dus als zondag avond me ovutest ook positief zou zijn geweest, heb zondag niet getest en we hebben maandag avond sex gehad dan zitten we eigelijk precies goed.
Yep! Maar je ovutest is maar op 1 moment het meest positief. Dus moment dat het posi is, klussen maar!! Hij springt dan inderdaad 24-48 uur later. En eipijn kun je ook na je eisprong nog hebben. Ik heb altijd 2 dagen na mijn ei nog pijn bij het lopen/ zitten. Is net of er een bal in mijn buik zit dan. Schijnt volgens de gyn het vocht te zijn dat vrijkomt tijdens de eisprong. Succes!