Ben ik zwanger?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Meiskeee, 12 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 Meiskeee, 12 jan 2011
    Laatst bewerkt: 12 jan 2011
    Hallo allemaal,

Ik heb een onregelmatige cyclus.

Mijn langste cyclus is 35 dagen.

Ik heb 6 dagen voor me NOD getest was negatief.

Ik had dat gedaan omdat ik soms ook weleens een cyclus van 28 dagen had en dan zou ik 2/3 dagen over tijd zijn. Ik dacht wie weet.

Maar nu 2 dagen later dus 3 dagen voor NOD (door om internet te lezen over de ovulatie testen HCG als LG zien) heb ik een ovulatie test gedaan.

Ik twijfel of dit een goede resultaat is of ni. Je ziet twee stepen.

De C is licht. De T heeft linkerkant van de lijn 1 donkere streep en daarnaast wat lichtere (Gelijk aan C of donker).

Om zeker te weten wilden ik jullie hulp vragen om de foto te bekijken en te reageren. Of ik nou zwanger ben of niet.

Plaatje 1;

Fotopocket.nl | Gratis Foto's Uploaden en Delen met Iedereen! - Online Image Hosting en Sharing

Plaatje 2;

Fotopocket.nl | Gratis Foto's Uploaden en Delen met Iedereen! - Online Image Hosting en Sharing

Misschien plaatje 3 het duidelijkste; I HOPE SO

Het was moeilijk om een scherpe foto te maken. Vandaar ik beetje uitgelegt hebt hoe het eruit ziet.

2. dancer4fun

dancer4fun Fanatiek lid

29 nov 2009
    1.091
    0
    0
    hondentrimster
    den haag
    foto's ziijn erg onduidelijk. Ik weet niet of je met een ovutest ook kan zien of je zwanger bent. Denk het niet.
    Dus wil je het zeker weten doe dan een zwtest.

3. Sallie

Sallie VIP lid

27 sep 2008
    8.257
    292
    83
    Voor de klas
    Noord-Holland
    Inderdaad, een zwangerschapstest doen.

Een ovulatietest is om ovulatie te testen, een zwangerschapstest om te kijken of je zwanger bent...

4. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

aan deze testen kun je zo niet aflezen of je zwanger bent. ten eerste zijn het ovu testen, ten tweede zijn ze negatief.

maar zeker weten doe je het pas na een zwangerschapstest, dus ik zou die doen ipv je hier blind op te staren ;)

5. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zover ik weet is de zelfde kleur of donkere dan de C niet negatief maar juist positief.

Ja klopt maar er staat wel duidelijk op internet dat Ovulatie test HCG als LH kan zien. En ik zit al op mn 32e dag dus een LH krijgen is onmogelijk.

6. Pindaatje

Pindaatje Niet meer actief

Nou negatief is deze test niet! Er zijn echt 2 streepjes te zien.

Maar idd, verder zegt dit niet of je wel/niet zwanger bent. Dus toch een zwangerschapstestje doen!

7. gimena

gimena Niet meer actief

ik vertrouw al heel die ovu testen van hun niet.

zou gewoon een zwangerschap test doen van de kruitvat.

8. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

@pindaatje, een ovutest is pas positief als beide streepjes even donker zijn ;)

9. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je en iedereens reactie.

Voor een zwangeschapstest wacht ik tot mijn Nod dag.

Ik ben erg benieuwd.

10. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    En daar is hier sprake van. en bij de T is er echt 1 dunne streep die zeker donker is dan de C streep maar dat zie je alleen niet goed op de foto.

11. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zat idd al te kijken op internet welke zwangerschaptesten nou echt goed zijn en die snel HCG opvangen.

12. mamavansam2010

mamavansam2010 Actief lid

10 okt 2010
    469
    0
    16
    Noord-Brabant
    Die van Kruidvat heb ik ook echt goede ervaringen mee en dan bedoel ik die van 2 voor 5 euro. Beide zwangerschappen had ik 4 dagen voor mijn NOD al een positieve test.

13. blike1987

blike1987 VIP lid

14 aug 2010
    6.656
    263
    83
    Dierenartsassistente
    Friesland
    waarom doe je dan een ovutest meid ;) je maakt jezelf alleen maar gek.... doe gewoon een zwangerschapstestje!

14. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor je reactie.

Echt mooi om te horen!

15. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Omdat ik ovulatietesten in huis had, die ik maar niet gebruikte.

En toen ik dat dus las. Dus dacht ik Give it a try.

En toen ik zag dat het een LH aan gaf, was ik verbaasd, want die kan je niet krijgen op 32e dag.

16. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is nog niet mijn NOD dag. Is het dan niet te vroeg om te testen blike1987.

17. Pindaatje

Ik testte 10 dagen na m'n ei positief! Weet niet hoe lang geleden jouw eisprong was??

18. Meiskeee

Meiskeee Lid

12 jan 2011
    52
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet dat ik zou weten.

Mijn mestruatie eindigde 17/18 december dat weet ik wel.

19. Pindaatje

Tja lastig te zeggen dan vanaf wanneer je zou kunnen testen, dus ik zou het gewoon doen :)

20. Marije1980

Marije1980 Fanatiek lid

14 mrt 2007
    3.785
    15
    38
    Twente
    De T streep zit links toch? Die is donkerder dan de controlestreep, dus het is echt een positieve ovulatietest.

Maar ik zou in elk geval een zwangerschapstest doen meiskeee. Het zou heeeel goed kunnen!

Deel Deze Pagina