Dit vond ik trouwens ook wel interessant How the Clear Blue with conception indicator works revealed. - TCOYF Heb de mijne zojuist gesloopt en zag er idd zo uit 1 strip met 1 streepje En 1 strip met 2 strepen. Als die strepen even donker zijn geeft hij volgens mij pas 3+ aan Ben trouwens nog steeds benieuwd op hoeveel HCG hij bijv bij 3+ reageert
Had het al eerder gemeld in dit topic; mijn test gaf op dezelfde dag dat ik bloed heb laten prikken 3+ aan terwijl bloedwaarde 1485 was. Toevallig pas geleden de test uit elkaar gehaald omdat ik nu ook heel nieuwsgierig was hoe die eruit zou zijn. Bovenste stripje had 1 lijntje en het onderste stripje had ook 2 even blauwe lijnen!
hey pascale dankjewel voor je antwoord vorige zwangerschap had ik een HCG van 4100 toen hij 3+ werd op precies 5,0 weken, dus ben benieuwd op hoeveel ik nu zit want hij geeft nog maar 2-3 aan, maar we zullen zien
Ik heb dit gevonden: -Clearblue indicator - hcg 16 --> zwanger 1-2 weken -Clearblue indicator- hcg 481- zwanger 2-3 weken -Clearblue indicator- hcg 1935- zwanger 3+ weken