Bedankt voor je reactie @RoGiJuLi. Ik was er al bang voor. Ik ga er voor nu vanuit dat ik gewoon ongesteld word. Mocht dat komende dagen niet gebeurd zijn dan zal ik alsnog testen.
Dankje @Dalysa! Naar omstandigheden gaat het goed. Hij heeft een scheurtje in zijn bekken, gekneusde ribben en veel schaafwonden en uiteraard voelt ie al zijn spieren. Hij heeft nu nog veel pijn ondanks morfine maar hij is sinds een paar uurtjes gelukkig thuis. De komende dagen worden nog erger maar daarna komt er een stijgende lijn. De tijd zal het leren. Gelukkig is hij niet op zijn hoofd of iets gekomen. Dus ondanks alle verwondingen heeft ie nog mazzel gehad. Hij is geraakt met een snelheid van tussen de 30 en 50 km per uur. En voor wat betreft het testen. Ik wacht het af. Het kan zijn dat mijn lichaam nu van slag is door alle gebeurtenissen. Ik heb genoeg afleiding zodat ik er niet aan denk.
Vandaag goed ongesteld geworden.... ik maak die testen echt nooit meer open en ben blij dat ik nu duidelijkheid heb (die ik eigenlijk al had na de negatieve test). Bedankt voor jullie antwoorden allemaal!