Clear blue ovulatietesten

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Kikker85, 8 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Hoi dames,

Ik heb besloten deze ronde ovulatietesten te doen. Omdat ik dat streepjes turen zo onduidelijk vind vaak bij ovu-testen meteen maar in een opwelling de ovu-testen van clear blue besteld die je 4 meest vruchtbare dagen zou moeten laten zien. Maar er zit een handleiding bij die dikker is dan die van mijn tv, haha. Beetje intimiderend.:D Daarom mijn vraag; zijn er dames die ervaring hebben met deze testen?

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Heb je de testen gehaald die een knipperende smiley geven en een vaste?
    Wat vond ik dat een ondingen. Bij mij gaf hij nooit een knipperende alleen maar de vaste. En die vaste blijft staan 24 uur dus kun je ook geen andere test meer doen.
    Ik deed het altijd met de testen van zwanger en Kids. Hier kon ik altijd heel goed mijn piek mee vinden.

Dit s natuurlijk 1 ervaring er zullen ook wel dames zijn die wel goed met die cb konden werken. Veel succes deze ronde!

3. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Ja, die heb ik inderdaad. Bedankt voor jouw ervaring. Hopelijk zijn er ook positievere idd:D

4. loveexx

loveexx Fanatiek lid

4 aug 2014
    1.254
    131
    63
    NULL
    NULL
    Ik gebruik de gewone digitale van Clearblue (niet die ook een knipperende smiley geeft). Gebruik eerst streepjestesten, zodra die positiever worden gebruik ik clearblue als bevestiging. Die smileys verdwijnen redelijk snel wanneer je het staafje uit de houder haalt.

Over de testen met knipperende smiley kon ik maar weinig positiefs vinden, vandaar dat ik de gewone gebruik en die werken prima :)

5. Bloemetje26

Bloemetje26 Actief lid

14 mei 2015
    133
    12
    18
    Ach ik zou gewoon wanneer de smiley begint te knipperen mijn best gaan doen en dan als de smiley vast is nog een beetje extra. Dan zit je zeker goed haha!

6. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik ga deze ronden ook beginnen met clearblue ovulatie testen met smiley. Ik krijg m zo binnen had besteld

7. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Ik had gister een rondje en vandaag al een knipperende smiley. Ben benieuwd wanneer hij stopt met knipperen. Tot dusver ben ik wel positief erover in ieder geval

Deel Deze Pagina