Hallo Ik ben momenteel 6 nu eigenlijk 7 dagen overtijd aangezien het na 12en is. Maar heb al 5 testen gedaan en allemaal negatief. Huisarts gebeld en met assistente gepraat voor advies maar die zegt dat het misschien nog positief kan worden en/of menstruatie kan later komen. Maar ik heb een regelmatig cyclus en ben nooit overtijd geweest... iemand ervaring hiermee?
Wat vervelend zeg Wanneer heb je je eisprong gehad? En hoe heb je deze gevonden? Je lichaam is namelijk geen geoliede machine en er kan wel eens een uitschieter bij zitten.
Miss hien is je eisprong later geweest of moet nog komen? Dus dan ben je nog niet overtijd. Wel vervelend voor je. Helaas is het lichaam geen machine en kun je best een keer een langere cyclus hebben.
Waarachijnlijk een latere eisprong gehad en komt je menstruatie later. Ik hoop voor je dat ik het misheb en je over een paar dagen alsnog postief test
Ik was ook altijd heel regelmatig, tot de eerste maand dat we probeerden zwanger te raken. Toen plots varieerde mijn cyclus heel erg, waardoor de eisprong moeilijk te bepalen was. Een reden hiervoor weet ik niet. Mijn lichaam hield me echt voor de gek! Hoeveel zwangerschapstesten ik toen niet gedaan heb... Na 6 maanden is het dan gelukt! Nu bij de 2de gebruikte ik ovulatietesten van clearblue en was van de eerste keer zwanger! Hopelijk mag je binnenkort ook een positieve test in handen hebben!