Als je onregelmatige cycli hebt van jezelf is het mis verstandig om ovulatie testen te gebruiken of te tempen (of beiden) dan weet je een beetje wanneer je je NOD kunt verwachten. Succes!
Ja dat heb ik voor eerdere zwangerschappen ook gedaan. Nu ook, maar werd er nog niet helemaal wijs van deze keer. De donkerste was ruim 2 weken geleden icm het voelen van mij ei dacht ik dus, daarop was mijn vermoedelijke NOD van vandaag ook op gebaseerd. Maar heb nu een positieve en negatieve zwangerschapstest gehad en een menstruatie die nog niet doorgezet heeft. Nog even doortesten met ovulatietesten dus, als dit niet m'n ei was zoals velen hier vermoeden.
Dat maakt niet uit natuurlijk! Ik snap helemaal niets meer van mijn lichaam, heel irritant. Dacht mijn ei gevoeld te hebben, daarop NOD berekend, positief getest 1 dag voor verwachte NOD en daarna dus weer negatief getest en een paar bruine stolsels verloren. Maar geen menstruatie die doorgezet heeft. Zal mijn ei dus verkeerd gevoeld hebben. En wellicht heeft die CB digitaal gereageerd op een naderend ei zoals meiden hier opperde. Wist niet dat dat kon. Rare is alleen dat ik vanaf het stoppen met de pil ook ovulatietestjes gedaan heb t/m vermoedelijke NOD en geen positieve ovulatietestjes gehad heb. Dus daar ga ik nu maar mee door.