Nieuwe ronde?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door ikkie, 31 jan 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Vanmorgen licht bruine afscheiding bij het afvegen... zal dus wel weer niet raak zijn deze ronde. Heb volgens mij 19 jan. mijn eisprong gehad, dus zou heet goed kunnen dat de :evil: :evil: weer in aantocht zijn.
    Baal er echt van. Dit was de 5e ronde, maar begin me nu al af te vragen of we ooit zwanger zullen worden.

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

veel meiden doen er veel langer over dus denk dat je je nu nog niet zo druk moet maken meis :) kussiej

3. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    zolang er nog geen bloed is is er nog hoop.

4. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Ja, dat is op zich ook zo. Maar aangezien de ongie zich bij mij altijd netjes aankondigd met wat bruine afscheiding, heb ik voor deze ronde niet zoveel hoop meer.
    Heb dus blijkbaar deze maand een cyclus van 28 dagen.Begint een beetje te varieren.

5. schatje1

je hebt het beter als mij hoor meis.. ik moest de eerst 53 dagen wachten en nu ben ik ook alweer 8 dagen overtijd

6. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Sorry :oops: Mag ook niet klagen.
    Had gewoon ff zin om mijn baalgedachten van me af te schrijven. Je gaat je gewoon afvragen of alles het wel goed doet, als je het gevoel hebt, precies op de juiste momenten geklust te hebben.

7. schatje1

haha ik snap het wel hoor meis geeft niks.. :) wacht het maar gewoon even af ;) zul je zien dat het misschien heel snel positief kan aflopen :)

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Geef de moed niet op he....

9. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Nee, ik doe mijn best van niet. Was alleen best wel een teleurstelling om weer die bruine afscheiding te ontdekken. Had deze maand ook voor het eerst het idee dat ik echt vruchtbaar slijm had. Had het de andere maanden niet echt kunnen ontdekken.

10. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Ikkie,

Hier ook even een berichtje van mij. Ik zie dat je langste cyclus 32 en je kortste 29 dagen is.
    En je zit nu op dag 27?
    Als dat bruine bloed niet doorzet dan kàn het nog innesteling zijn.
    Of je weet zeker dat het je ongi is door de buikkrampen enzo.

Liefs Vanilia.

11. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Nee ik heb geen last van de gebruikelijke buikpijn. Maar aangezien ik op 18 jan. een positieve ovutest had, ga ik er vanuit dat het mijn ongie is, leek me al te laat voor een innesteling.

12. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    mijn schoonzusje had ook voor dat ze ongi zou moeten worden bruinverlies maar die bleek toen zwanger te zijn

(heeft nu een zoon van een 1/2 jaar)

13. Irene

Irene Fanatiek lid

1 dec 2006
    1.034
    0
    0
    Hou moed hoor, zolang je geen rood bloed hebt is er niets aan de hand. Kan nog alle kanten op!

14. ikkie

ikkie Actief lid

28 dec 2006
    221
    0
    0
    Ja, inderdaad nog maar even blijven hopen.

15. Bibu

Bibu Fanatiek lid

18 nov 2006
    1.496
    0
    0
    gezondheidszorg
    Zuid-Holland
    Hoi Meis,

Zeker balen als het doorzet maar probeer je koppie nog niet te laten hangen.
    Ik duim voor je hoor !

Liefs, Bibu !

Deel Deze Pagina