Hmmmm dilemma... Vandaag 2 à 3 dagen (cyclus wisseld wel eens iets) overtijd. Vanochtend met ochtendurine een clearblue digitale zwangerschapstest gedaan, en daar kwam al heel snel 'zwanger' in beeld! Mijn man en ik natuurlijk enorm blij. Maar...zullen velen van jullie wellicht herkennen... ik wilde vanmiddag nog 's testen om te zien of 't toch wel echt zo is Mijn man dus naar een drogisterij, en kwam terug met Predictor, de enige zwangerschapstest die ze daar verkochten.. Zojuist dus weer getest maar... geen streepje te zien (alleen die dat de test goed is uitgevoerd wel). Wat denken jullie?! Iemand ooit wel 's ervaring gehad met een digitale clearblue die vals 'zwanger' aan zou geven?!
De CB heeft aardig wat hcg nodig om positief te worden, ik denk dat je er vanuit kunt gaan dat je zwanger bent. Bovendien heb ik minder goede verhalen gehoord over predictor. Heb je niet een kruidvat in de buurt? 2 voor 5 euro testjes zijn goedkoop en prima testen! Groetjes!
jah indd ik zeg want marleen31 ook zegt, en naar de kruitvat en 2v5 ophalen en morgen vroeg weer testen.. suc6, vervelend die negatieve/positieve test, die onzekerheid..
Bij mij ook, eerst een predictor test gedaan (negatief) naar Slagharen een weekend in alle attracties geweest want ik was immers niet zwanger. Na het weekend nog geen menstruatie dus nog maar es getest met clear blue en binnen no time stond er zwanger.
ik heb destijds ook een predictor test gedaan en was volgens de test niet zwanger een maand later nog een keer dezelfde test gedaan en was nog niet zwanger volgens de test toen naar de dokter geweest en daar een test gedaan en was inmiddels ruim 8 weken zwanger dus ja ik vind de predictor niet betrouwbaar
Ik heb alleen maar goede ervaringen met CB dus ik zou daar vanuit gaan! Kan me niet voorstellen dat die vals positief test..